MiniDSP 2x4HD
Geplaatst: vr 13 mar 2026, 16:25
Mocht iemand nog een MiniDSP 2x4HD hebben liggen en deze tegen een schappelijke prijs willen verkopen, dan hou ik mezelf aanbevolen.
Hét forum voor en door zelfbouwers.
https://zelfbouwaudio.nl/forum/