Foliespoel kapot of reparabel?
Geplaatst: wo 11 mar 2026, 22:25
Ik was een oud filter aan het 'slopen' en heb daar bij een spoel ook bijna daadwerkelijk gesloopt, vrees ik.. Lompert die ik ben.
Ik heb iets te hard in zijwaartse richting aan de folie getrokken.
De folie van deze spoel is half doorgescheurd, vlak bij de houten kern waar hij uit de spoel steekt.. is die ter ziele, of heeft iemand ervaring met reparatie hier van?
Kaal schuren en een draad er op solderen?
Ik heb iets te hard in zijwaartse richting aan de folie getrokken.
De folie van deze spoel is half doorgescheurd, vlak bij de houten kern waar hij uit de spoel steekt.. is die ter ziele, of heeft iemand ervaring met reparatie hier van?
Kaal schuren en een draad er op solderen?