18e Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2026
Geplaatst: zo 08 feb 2026, 20:13
Na een slaagde editie vorig jaar wil ik jullie ook dit jaar weer van harte welkom heten op de luisterdag in Breda!
Datum: Zaterdag 30 mei 2026
Lokatie: "DeRuimte" te Breda
Adres: Heuvelstraat 52B, 4813 GB Breda (de navigatie kent 52b misschien niet, als je 54 in typt kom je er ook!)

Tijd: 10:00 – 17:00
Bijdrage: 15 euro p.p. voor de zaalhuur, bedrag is iets hoger dan vorig jaar maar vanwege stijgende kosten is dit jammer genoeg de realiteit.
(het liefst gepast cash, betalen via QR code kan ook)

Drinken; koffie, thee, water.
De hele dag diverse drankjes, verschillende soorten tosties of soepen te bestellen.

Parkeren: bij DeRuimte zijn tegenwoordig 12 parkeervakken voor de deur, de graag zoveel mogelijk voor laden/lossen gebruiken en voor de mensen die een demo bij hebben. Bezoekers graag voornamelijk in de wijk parkeren, ook daar is voldoende parkeerplaats te vinden!

Aansprakelijkheid;
De organisatie is niet aansprakelijk voor vermissing, vernieling, etc. Heb respect voor andermans spullen en die van de locatie, kijken met de oogjes, luisteren met de oortjes. Houd er rekening mee dat in principe het hek van de Ruimte gewoon openstaat en iedereen zo naar binnen kan. Let dus op je eigen en andermans spullen. Overigens is dit in voorgaande edities nog nooit misgegaan, maar we willen het even gezegd hebben.
Verkopen;
In de grote ruimte is er plaats om je overbodige platen, cd's, dubbele buizen, woofers waar je de kast van vol hebt liggen te verkopen. Ook hier, klein beetje commercieel is ook weer niet zo'n punt, je kunt zelf wel inschatten wat wel en niet kan denk ik, anders s.v.p. even contact met mij opnemen.

Internet;
Er is Wi-Fi beschikbaar, het wachtwoord zal op bordjes aangegeven staan in het gebouw.
De luisterkamers zijn akoestisch behandeld en hebben we hebben er 4 tot onze beschikking. Het kantoor, de grote ruimte en kamer 2 zijn zeker. Zij willen zelf de optie open houden om ruimte 1 of 3 te gebruiken die dag, de andere ruimte is ook voor ons.
De grote ruimte is ongeveer 8,5x14m en kan dan ook door 2 grote sets bevolkt worden per blok, waar er afwisselend gespeeld kan worden.
Ruimte 1 is met 3x4 meter geschikt voor de kleinere sets met minder vermogen, akoestisch zeer fijne ruimte
Ruimte 2 is met 5,6x3,4 meter een beetje een kleine woonkamer, akoestisch goed, de meeste speakers en versterkers zetten hier prachtig geluid neer.
Ruimte 3 is - hoewel anders getekend - net zo groot als ruimte 1 en met dezelfde aankleding.
Kantoor is ter grote van een grote woonkamer maar ook nog goed te vullen duur een wat kleinere set.


Programma wat wordt er georganiseerd: zie hier beneden!
Als je spullen wil meenemen kan je dat in dit draadje aangeven.
Ik heb er weer zin in om jullie allemaal te ontvangen en om er samen weer een top dag van te maken
Als er vrijwilligers zijn die op deze dag een handje willen helpen door bijv de entree kosten te innen of op voorhand te helpen wat te verplaatsen zodat alles klaar staat dan hoor ik het graag
P.S. Deze post kan nog kleine aanpassingen krijgen in overleg met de zaalverhuurder.
Datum: Zaterdag 30 mei 2026
Lokatie: "DeRuimte" te Breda
Adres: Heuvelstraat 52B, 4813 GB Breda (de navigatie kent 52b misschien niet, als je 54 in typt kom je er ook!)
Tijd: 10:00 – 17:00
Bijdrage: 15 euro p.p. voor de zaalhuur, bedrag is iets hoger dan vorig jaar maar vanwege stijgende kosten is dit jammer genoeg de realiteit.
(het liefst gepast cash, betalen via QR code kan ook)
Drinken; koffie, thee, water.
De hele dag diverse drankjes, verschillende soorten tosties of soepen te bestellen.
Parkeren: bij DeRuimte zijn tegenwoordig 12 parkeervakken voor de deur, de graag zoveel mogelijk voor laden/lossen gebruiken en voor de mensen die een demo bij hebben. Bezoekers graag voornamelijk in de wijk parkeren, ook daar is voldoende parkeerplaats te vinden!
Aansprakelijkheid;
De organisatie is niet aansprakelijk voor vermissing, vernieling, etc. Heb respect voor andermans spullen en die van de locatie, kijken met de oogjes, luisteren met de oortjes. Houd er rekening mee dat in principe het hek van de Ruimte gewoon openstaat en iedereen zo naar binnen kan. Let dus op je eigen en andermans spullen. Overigens is dit in voorgaande edities nog nooit misgegaan, maar we willen het even gezegd hebben.
Verkopen;
In de grote ruimte is er plaats om je overbodige platen, cd's, dubbele buizen, woofers waar je de kast van vol hebt liggen te verkopen. Ook hier, klein beetje commercieel is ook weer niet zo'n punt, je kunt zelf wel inschatten wat wel en niet kan denk ik, anders s.v.p. even contact met mij opnemen.
Internet;
Er is Wi-Fi beschikbaar, het wachtwoord zal op bordjes aangegeven staan in het gebouw.
De luisterkamers zijn akoestisch behandeld en hebben we hebben er 4 tot onze beschikking. Het kantoor, de grote ruimte en kamer 2 zijn zeker. Zij willen zelf de optie open houden om ruimte 1 of 3 te gebruiken die dag, de andere ruimte is ook voor ons.
De grote ruimte is ongeveer 8,5x14m en kan dan ook door 2 grote sets bevolkt worden per blok, waar er afwisselend gespeeld kan worden.
Ruimte 1 is met 3x4 meter geschikt voor de kleinere sets met minder vermogen, akoestisch zeer fijne ruimte
Ruimte 2 is met 5,6x3,4 meter een beetje een kleine woonkamer, akoestisch goed, de meeste speakers en versterkers zetten hier prachtig geluid neer.
Ruimte 3 is - hoewel anders getekend - net zo groot als ruimte 1 en met dezelfde aankleding.
Kantoor is ter grote van een grote woonkamer maar ook nog goed te vullen duur een wat kleinere set.
Programma wat wordt er georganiseerd: zie hier beneden!
Als je spullen wil meenemen kan je dat in dit draadje aangeven.
Ik heb er weer zin in om jullie allemaal te ontvangen en om er samen weer een top dag van te maken
Als er vrijwilligers zijn die op deze dag een handje willen helpen door bijv de entree kosten te innen of op voorhand te helpen wat te verplaatsen zodat alles klaar staat dan hoor ik het graag
P.S. Deze post kan nog kleine aanpassingen krijgen in overleg met de zaalverhuurder.