Pagina 1 van 1

2 x VIFA HT-300D Tweeter (nieuw in doos) 40 de paar (gereserveerd)

Geplaatst: za 31 jan 2026, 0:51
door WrineX
Ik gebruik ze niet.

2 x VIFA HT-300D nieuw in schuim doosje. saampjes voor 40 euro. ex verzenden

ik kan ze ook mee nemen naar de ZBA in hengelo 7 feb

https://www.speakerenco.nl/ht300-d-hela ... leverbaar-

Re: 2 x VIFA HT-300D Tweeter (nieuw in doos) 40 de paar

Geplaatst: za 31 jan 2026, 8:59
door VintageHarry
Joppe, deze set wil ik met plezier van je overnemen. Mooie vervangers voor een set gedeukte exemplaren hier.
Ik kom naar Hengelo, dus dat is makkelijk :)

Re: 2 x VIFA HT-300D Tweeter (nieuw in doos) 40 de paar

Geplaatst: za 31 jan 2026, 9:28
door WrineX
ok super ik zet ze op mijn lijstje om mee te nemen, vergeet niet me er op aan te spreken, want ik vergeet alles :)

Re: 2 x VIFA HT-300D Tweeter (nieuw in doos) 40 de paar

Geplaatst: za 31 jan 2026, 9:52
door VintageHarry
Geen zorgen, ik spreek je aan tijdens de meeting! :)

Re: 2 x VIFA HT-300D Tweeter (nieuw in doos) 40 de paar (gereserveerd)

Geplaatst: zo 08 feb 2026, 17:41
door VintageHarry
IMG_3911.jpeg
De tweeters gemonteerd in de Speaker & Co Trapezium 4. Die zien er weer prima uit!
Deze advertentie kan gesloten en gearchiveerd worden :)

Re: 2 x VIFA HT-300D Tweeter (nieuw in doos) 40 de paar (gereserveerd)

Geplaatst: zo 08 feb 2026, 18:12
door WrineX
aah super ! veel plezier er mee !