Pagina 1 van 1

Speaker&Co trapezium 5

Geplaatst: do 22 jan 2026, 15:16
door cool
Hierbij bied ik mijn zelfgebouwde Speaker&Co trapezium 5 luidsprekers aan. Afwerking is glanzend zwart. Mogelijkheid tot bi-amp aansluiting voor laag/midden-hoog.Op afspraak te bekijken en beluisteren in den Haag. Vraagprijs €300.
20260122_145601.jpg
20260122_145719.jpg
20260122_145813.jpg

Re: Speaker&Co trapezium 5

Geplaatst: do 22 jan 2026, 15:56
door cool
Trapezium5.pdf
En de documentatie.

Re: Speaker&Co trapezium 5

Geplaatst: do 22 jan 2026, 16:07
door Olaf Analogue
Heel veel luidsprekers voor dat bedrag!
Mooie aanbieding, het zal op een zelfbouw forum misschien niet snel verkocht raken, via andere kanalen misschien wel.
Succes met de verkoop, erg nette prijs!

Re: Speaker&Co trapezium 5

Geplaatst: do 22 jan 2026, 16:40
door VintageHarry
Nette prijs inderdaad, maar hier staat al de 4 ;)
Heb je er wel eens ergens een review of iets dergelijks van gezien? Ik krijg er weinig over gegoogeld.

Re: Speaker&Co trapezium 5

Geplaatst: do 22 jan 2026, 17:34
door cool
Ik ga de set ook op M.P. zetten morgen. En inderdaad weinig over te lezen op www.

Re: Speaker&Co trapezium 5

Geplaatst: do 22 jan 2026, 18:11
door Zweitse
Zeer mooie speakers, qua looks maar zeker ook qua geluid.

Re: Speaker&Co trapezium 5

Geplaatst: zo 25 jan 2026, 18:42
door elcoo
Met wat voor speaker is deze te vergelijken? Ik heb hier de Vifa column mk2 staan en ben op zoek naar een upgrade.

Re: Speaker&Co trapezium 5

Geplaatst: ma 26 jan 2026, 11:41
door cool
Die Vifa Column ziet er niet verkeerd uit als ik deze afbeelding zoek op www. Nooit gehoord dus ik heb geen vergelijk elcoo.

Re: Speaker&Co trapezium 5

Geplaatst: za 25 apr 2026, 6:49
door meanman64
Nog steeds te koop ?

Re: Speaker&Co trapezium 5

Geplaatst: za 25 apr 2026, 9:11
door cool
Ja, wel sinds gisteren afspraak na 14 mei met iemand via M.P. om te komen luisteren en....

Re: Speaker&Co trapezium 5

Geplaatst: wo 29 apr 2026, 16:00
door cool
Prijs aangepast naar €300.