Pagina 1 van 1

Pass Pearl 2 met sallas voedingen

Geplaatst: zo 04 jan 2026, 18:20
door Shadow
Omdat ik geen vinyl meer heb - en het project hier in de hoek staat te verstoffen;
20260104_110840.jpg
20260104_110844.jpg
20260104_110847.jpg
20260104_110858.jpg
20260104_110903.jpg
20260104_110910.jpg
- Alle prints opgebouwd met goeie fets en componenten van Mouser of EOO.
- Alle tekeningen, schema's en reservedelen erbij
- R-core trafo's van Audiophonics erbij
- Modushop behuizing, middenverdieping en extra front zodat je kan kiezen tussen zwart of zilver front.

Vraagprijs €250 200!!!
(Komt mee naar Hengelo)

Re: Pass Pearl 2 met sallas voedingen

Geplaatst: vr 09 jan 2026, 13:02
door dre
Prachtig mooie phonotrap! 8)

Re: Pass Pearl 2 met sallas voedingen

Geplaatst: vr 09 jan 2026, 16:54
door Henkjan
zekers

Re: Pass Pearl 2 met sallas voedingen

Geplaatst: vr 09 jan 2026, 20:57
door Shadow
Ik hoorde hem in '14 al in Breda van George denk ik, geweldige setup was dat, maar de tijd heeft geleerd dat ik hier geen platenspeler meer op ga stellen...

Re: Pass Pearl 2 met sallas voedingen

Geplaatst: za 10 jan 2026, 17:40
door Kappa7
Zonde, Plaatjes draaien is zo leuk om te doen.
Even de zwarte schijf uit de hoes halen, de plaat schoonmaken en de naald in de groef laten zakken.
Het heeft bijna iets therapeutisch.

Re: Pass Pearl 2 met sallas voedingen

Geplaatst: za 10 jan 2026, 18:04
door Shadow
Dat klopt helemaal!

Re: Pass Pearl 2 met sallas voedingen

Geplaatst: za 10 jan 2026, 20:31
door ray5150
Kinderen kunnen een ernstig obstakel zijn om plaatjes te kunnen draaien...

Re: Pass Pearl 2 met sallas voedingen

Geplaatst: za 10 jan 2026, 21:15
door Kappa7
Ja, je kunt voor alles wel een excuus verzinnen natuurlijk maar ook die kan je gewoon leren hoe met apparatuur om te gaan.

Re: Pass Pearl 2 met sallas voedingen

Geplaatst: za 10 jan 2026, 22:07
door Olaf Analogue
Kappa7 schreef: za 10 jan 2026, 17:40
Zonde, Plaatjes draaien is zo leuk om te doen.
Even de zwarte schijf uit de hoes halen, de plaat schoonmaken en de naald in de groef laten zakken.
Het heeft bijna iets therapeutisch.
Ik heb dat dit jaar officieel 40 jaar geleden voor het laatst gedaan. Toen nam de cd speler het over, en ook deze is al bijna 20 jaar weg.

Maar ik begrijp beslist de charme van plaatjes draaien wel.

Re: Pass Pearl 2 met sallas voedingen

Geplaatst: vr 30 jan 2026, 20:22
door Shadow
Mooie phonotrap, gewoon in elkaar zetten, bedraden en klaar, alles zit erbij qua schema's!

Re: Pass Pearl 2 met sallas voedingen

Geplaatst: vr 30 jan 2026, 20:31
door Henkjan
deze klinkt echt goed hoor

Re: Pass Pearl 2 met sallas voedingen

Geplaatst: zo 08 feb 2026, 9:45
door Shadow
Gister met een paar belangstellenden gepraat, maar nog te koop deze geweldige phono vv kit!

Re: Pass Pearl 2 met sallas voedingen

Geplaatst: zo 08 feb 2026, 13:01
door dre
Echt weinig geld voor zo'n mooie MC phonotrap!

Re: Pass Pearl 2 met sallas voedingen

Geplaatst: zo 08 feb 2026, 15:58
door Jan Geert
Hallo Joram,

Wat zijn de afmetingen van die Galaxy kast? Is het een 2H?

Lijkt leuk voor bij de Pass Aleph!

Re: Pass Pearl 2 met sallas voedingen

Geplaatst: zo 08 feb 2026, 17:22
door Shadow
Nee dit is een 3H, GX385 kast met 2 verschillende fronten, zwart of zilver, handles enz. Ik had de planning om de voeding onderin te doen en de vv in een afgeschermde doos op een tussenverdieping.

Re: Pass Pearl 2 met sallas voedingen

Geplaatst: zo 22 feb 2026, 18:12
door dre
Nog niet weg? :roll:

Re: Pass Pearl 2 met sallas voedingen

Geplaatst: zo 22 feb 2026, 19:11
door Shadow
Nop nog beschikbaar!

Re: Pass Pearl 2 met sallas voedingen

Geplaatst: ma 23 feb 2026, 1:34
door Henkjan
hoe dan?
echt een zeer fraaie phono pre

Re: Pass Pearl 2 met sallas voedingen

Geplaatst: za 28 mar 2026, 17:40
door Shadow
Gereserveerd

Re: Pass Pearl 2 met sallas voedingen

Geplaatst: wo 01 apr 2026, 22:11
door Shadow
Verkocht