Pagina 1 van 2
Spam
Geplaatst: ma 01 jan 2007, 13:43
door JuuL
Wie banned die clown even? (Poten)
Geplaatst: ma 01 jan 2007, 13:45
door Leeuwarden
Het lijkt wel een spam-attack momenteel...
Geplaatst: ma 01 jan 2007, 13:47
door Edo
Ik kan er niets aan doen, kan alleen de admin. Maar mail is onderweg naar hem.
Edit: berichten zijn nu (op 2 na) handmatig verwijderd. IP nummer is bekend en zal asap op de blacklist komen.
Geplaatst: ma 01 jan 2007, 13:48
door bunky
Leeuwarden schreef:Het lijkt wel een spam-attack momenteel...
Misschien werk voor een tijdelijke ballotagecommissie?
Geplaatst: ma 01 jan 2007, 17:31
door Leeuwarden
Wat is dat irritant zeg. Krijg je een bult notificaties binnen en dus ga je braaf kijken.... Volgens mij de derde keer vandaag. Wat mij betreft mag de overheid ingrijpen....
Geplaatst: ma 01 jan 2007, 17:41
door Marp
Het wordt inderdaad al bijna even irritant als al die keren dat ik voor niets naar de PC loop omdat er spam in mijn eigen mailbox is beland. Het schijnt momenteel op alle phpbb's een plaag te zijn, dus blijkbaar kan je niet eens meer een forum runnen zonder een berg mod's te installeren (tenzij je van directe registratie afstapt).
Geplaatst: ma 01 jan 2007, 17:46
door DualdudE
Geplaatst: ma 01 jan 2007, 17:48
door Pjotr
Maar even een paar daagjes nieuwe inschrijvingen blokkeren?
Geplaatst: ma 01 jan 2007, 17:51
door Bart_M
Tis niet te doen vandaag. Heb al een half uur posts gedelete. Er blijven er komen.
Geplaatst: ma 01 jan 2007, 17:52
door Leeuwarden
Volhouden Bart! uiteindelijk win je! Ik weet het zeker!
En als ik helpen moet dan geef je maar een gil!
Geplaatst: ma 01 jan 2007, 18:05
door KT88
Alsjeblieft zeg, er is een complete spam attack aan de gang momenteel..........
Geplaatst: ma 01 jan 2007, 18:07
door Edo
Jep, en de admin krijg ik even niet tepakken om het IP nummer te laten blokkeren....
Dus maar met de hand even weghalen.
Geplaatst: ma 01 jan 2007, 18:09
door Marp
Bart_M schreef:Tis niet te doen vandaag. Heb al een half uur posts gedelete. Er blijven er komen.
Niet normaal he? Is je teller de 50 al gepasseerd? En mocht je klaar zijn, vergeet dan niet om ook
dit bericht te verwijderen waarin iemand een quote van spam heeft opgenomen.
Geplaatst: ma 01 jan 2007, 21:22
door Henkjan
Edo schreef:Jep, en de admin krijg ik even niet tepakken om het IP nummer te laten blokkeren....
Dus maar met de hand even weghalen.
sorry..... zit ook wel eens een dagje niet achter de PC. IP is geblokt, users verwijderd. aan de rest wordt gewerkt
Geplaatst: ma 01 jan 2007, 21:28
door Leeuwarden
Hé... alle "groenen" zijn nu ook "wit"

Geplaatst: ma 01 jan 2007, 21:34
door vigier
En, hier staat er nog eentje van Edmotertedup die de search niet weergeeft. Posting van 17u30 vanmiddag.
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... &start=120
Geplaatst: ma 01 jan 2007, 22:40
door Edo
Leeuwarden schreef:Hé... alle "groenen" zijn nu ook "wit"

Jep...

Geplaatst: wo 03 jan 2007, 12:45
door Henkjan
het was zojuist alweer raak. dit keer was ik toevallig er op tijd bij om het te stoppen.
als tijdelijk paardenmiddel heb ik de interval dat je moet wachten om een nieuwe post te mogen plaatsen verhoogd naar 1 minuut.
Geplaatst: wo 03 jan 2007, 16:11
door KT88
Applaus voor de mods en beheerders, dit is echt boevenwerk hoor!
Wanneer komen er nu eens wettelijke maatregelen tegen dit soort ongewenste rotzooi?

Geplaatst: wo 03 jan 2007, 16:31
door JuuL
KT88 schreef:
Wanneer komen er nu eens wettelijke maatregelen tegen dit soort ongewenste rotzooi?

Ben bang dat ze er wenig aan kunnen doen. En waar ligt de grens?
Idd applaus voor de mods die het hier opgeruimt houden!
Geplaatst: wo 03 jan 2007, 20:47
door vigier
Thnx mods! Dit is nou niet echt het leukste karweitje denk ik he....
Geplaatst: wo 03 jan 2007, 20:49
door Edo
Valt mee. Kost klein beetje tijd en oplettendheid....
Geplaatst: vr 05 jan 2007, 20:58
door sietse
Er staat weer één. Davemitrr
Geplaatst: vr 05 jan 2007, 23:27
door Henkjan
sietse schreef:Er staat weer één. Davemitrr
niet meer

bedankt voor de spot
Geplaatst: za 06 jan 2007, 11:03
door rho
Henkjan schreef:het was zojuist alweer raak. dit keer was ik toevallig er op tijd bij om het te stoppen.
als tijdelijk paardenmiddel heb ik de interval dat je moet wachten om een nieuwe post te mogen plaatsen verhoogd naar 1 minuut.
Aha, vandaar. Ik moest ook even wachten eer m'n post kon editen. Maar als het om reden van spam-blocking is kan ik daar best mee leven. Prima werk!