Pagina 1 van 1

Lii-Song CHE-5

Geplaatst: ma 03 nov 2025, 20:10
door hardbats
Een vroeg kerstkadootje van de vrienden van Lii-Song.

Ze hebben een complete speaker gemaakt met een 5inch fullrange, in een gepoorte kast met 2 passive radiators. Klinkt als een rare combi, is het waarschijnlijk ook.
De eerste speaker die ze nu op hele grote schaal laten produceren incl de verpakking.
Ik moet zeggen dat het wel leuk oogt, de afwerking is geen 100 punten maargoed. Wat het qua geluid doet moet ik nog even aanhoren als er wat meer uren op staan. Dan zal ik ze ook eens meten en kijken of wat filtering (wat er nu naar mijn vermoeden niet in zit) nog wat kan brengen.
Ook wil ik de FR nog eens uit de kosten halen om ze in de OB te proberen want qua imaging, detail en soundstage hoor ik wel goede dingen.

Ook is een setje stands maken wel een goed idee.

Enfin, plaatje bij het praatje:
20251031_113151.jpg
20251031_113133.jpg
20251031_113140.jpg
20251031_113144.jpg
20251031_113304.jpg
20251031_113721.jpg
20251031_113724.jpg
20251031_113741.jpg
20251031_113745.jpg
20251031_203253.jpg

Re: Lii-Song CHE-5

Geplaatst: ma 03 nov 2025, 20:19
door Walt
De combinatie poort en PR is inderdaad apart, wel leuke kastjes verder hoor.

Re: Lii-Song CHE-5

Geplaatst: ma 03 nov 2025, 20:22
door Shadow
Goed naar KEF gekeken iig

Re: Lii-Song CHE-5

Geplaatst: ma 03 nov 2025, 20:28
door Pjotr
Onder het mom: "Er kan niet genoeg resoneren"?

Zien er wel erg fraai uit! :sure:

Re: Lii-Song CHE-5

Geplaatst: ma 03 nov 2025, 21:34
door richard
Ziet er Chinees uit. Misschien moeten we daar maar aan wennen.

Met het eten lukt het al aardig.

Re: Lii-Song CHE-5

Geplaatst: ma 03 nov 2025, 21:36
door pappaleo
richard schreef: ma 03 nov 2025, 21:34
Met het eten lukt het al aardig.
Daar zijn we al wel weer op uitgekeken.

Re: Lii-Song CHE-5

Geplaatst: ma 03 nov 2025, 22:04
door beijert
Dat zou eerder iets van SB Acoustics zijn wat chinezen inelkaar zetten.

Re: Lii-Song CHE-5

Geplaatst: di 04 nov 2025, 9:14
door Pjotr
beijert schreef: ma 03 nov 2025, 22:04
SB Acoustics
Dat is beslist geen verkeerd spul! En Indonesisch eten wij toch regelmatig :mrgreen:

Re: Lii-Song CHE-5

Geplaatst: di 04 nov 2025, 9:53
door beijert
Nee, beslist niet. Maar ik verwacht ook niet dat ze dat in china zullen gaan maken.

Re: Lii-Song CHE-5

Geplaatst: di 04 nov 2025, 12:07
door hannesie
Ik kreeg door mijn contact met een Chinees ten tijde van de Soekris Dac een toch sterk afwijkend beeld van wat de mensen daar aten, dat werd regelmatig gedeeld met foto's e.d. op het forum toen. Politiek was "not done", maar de meest vreemde dingen kwamen gekookt voorbij.

Ik werd er niet hongerig van.