Pagina 1 van 1

Artora artoamp 150

Geplaatst: ma 27 okt 2025, 20:19
door marchetto
Goedenavond.

Ik heb bovenstaande versterker en deze is uitgevoerd met de hypex ucd400
Naar mijn weten 1 van de eerste types.
Is deze uitwisselbaar met de ucd400hg hxr?
Alszijnde boardje eruit, boardje erin of is dit tekort door de bocht :D

Re: Artora artoamp 150

Geplaatst: ma 27 okt 2025, 20:29
door Shadow
Kun je zien wat voor borden erin zitten? Meestal zijn de OEM bordjes niet hetzelfde als de DIY versies...

Re: Artora artoamp 150

Geplaatst: ma 27 okt 2025, 20:54
door marchetto
Zag zelfs dat ik waarschijnlijk verkeerde info van het net getypt had.
Op het www staat dat de versterker ook ondergebracht is alszijnde roksan oxygene.
En daar zit de hypex ucd400 in.

Re: Artora artoamp 150

Geplaatst: ma 27 okt 2025, 21:05
door marchetto
Als ik bijgevoegde foto bekijk en inzoom zie ik op deze bordjes ucd180 staan.
Misschien toch eens open halen.

Re: Artora artoamp 150

Geplaatst: wo 29 okt 2025, 9:11
door marchetto
Binnenzijde versterker.

Re: Artora artoamp 150

Geplaatst: wo 29 okt 2025, 10:21
door Pjotr
Staat toch duidelijk op de bordjes: UCD180 OEM. Valt weinig aan te verhapstukken.

Re: Artora artoamp 150

Geplaatst: wo 29 okt 2025, 11:54
door marchetto
Hier was ik na openen inderdaad bewust van geworden.

Re: Artora artoamp 150

Geplaatst: wo 29 okt 2025, 12:35
door ray5150
Ik vermoed zo dat je er in theorie wel de UCD180HG-HXR in zou kunnen lepelen, de praktijk zal een stuk lastiger zijn omdat deze heel andere aansluitingen heeft, en je dus verloopkabels zal moeten maken. en ook voor de koeling mechanische aanpassingen zal moeten doen.
Daar moet je wel een behoorlijk ervaren zelfbouwer voor zijn, en heel grondig moeten bijhouden wat je doet.
1 fout en de boel gaat in rook op...

Re: Artora artoamp 150

Geplaatst: do 30 okt 2025, 15:42
door cool
Staat op marktplaats intussen te koop lijkt het....En je bent er toch positief over lees ik.

Re: Artora artoamp 150

Geplaatst: do 30 okt 2025, 18:05
door MichaelB
<klaag>
En dan dit, " Vragen omtrent richtprijs heb ik niks aan." dat jeukt me altijd enorm, noem gewoon een vanaf prijs man!
Je hebt echt wel een bedrag in je hoofd.

Ik stuur ook ALTIJD een berichtje met de vraag welke prijs ze in gedachte hebben, anders kan je wel eindeloos blijven bieden.
Soms staan advertenties maanden met verschillende biedingen open. Zeg dan gewoon wat je er voor wil hebben. Punt!
(jah, dat is één van m'n vele Marktplaats irritaties :mrgreen: )
</klaag>

Re: Artora artoamp 150

Geplaatst: do 30 okt 2025, 22:26
door marchetto
cool schreef: do 30 okt 2025, 15:42
Staat op marktplaats intussen te koop lijkt het....En je bent er toch positief over lees ik.
Zeker positief.
Maar huiskamer word opnieuw ingedeeld.
En heb nog 2 versterkers welke mijn voorkeur hebben.

Re: Artora artoamp 150

Geplaatst: do 30 okt 2025, 22:28
door marchetto
MichaelB schreef: do 30 okt 2025, 18:05
<klaag>
En dan dit, " Vragen omtrent richtprijs heb ik niks aan." dat jeukt me altijd enorm, noem gewoon een vanaf prijs man!
Je hebt echt wel een bedrag in je hoofd.

Ik stuur ook ALTIJD een berichtje met de vraag welke prijs ze in gedachte hebben, anders kan je wel eindeloos blijven bieden.
Soms staan advertenties maanden met verschillende biedingen open. Zeg dan gewoon wat je er voor wil hebben. Punt!
(jah, dat is één van m'n vele Marktplaats irritaties :mrgreen: )
</klaag>
Daar heb je zeker weten een punt.
Maar benoem ik een prijs en een bieden vanaf krijg je meer heen en weer berichten.
1 nadeel wat ik dan weer vind van marktplaats.