Pagina 1 van 1

Gratis voedingstrafo voor buizenproject

Geplaatst: vr 24 okt 2025, 9:11
door Pcdg
Deze trafo komt oorspronkelijk uit een Siemens Klangfilm versterker. Zeer degelijk apparaat. Heeft 14 jaar tot volle tevredenheid in mijn EL84 pp gezeten. Ik ga nu iets anders bouwen. Primair 240 (handig) secundaire ook 240 en drie 6,3 gloeistroomtaps waarvan eentje met middentap op 3,15. Zelf even de aansluitingen uitzoeken :lol: M102 kern met dunne lammellen. Brompt niet en wordt nauwelijks warm.

Ligt in de weg dus mag zo mee
IMG_20251024_090647.jpg

Re: Gratis voedingstrafo voor buizenproject

Geplaatst: vr 24 okt 2025, 12:03
door ray5150
Daar heb ik wel interesse in. ik ga je een PB sturen.