Proefplankje pre Calpamos
Geplaatst: za 18 okt 2025, 20:40
Zo vandaag de stoute schoenen maar eens aangetrokken en de proefplankjes opgebouwd met de combinatie 2380 Selenium D405 en de Beyma CP21F als hoogweergevers.
Alles als voorbereiding op een eventuele swop naar Calpamos, maar daarover later meer.
Wat ik al wel kan vertellen is dat de combinatie van de 2380 en de drivers een hoger rendement Heeft dan de AER in de Oris hoorns, geschat mag hier rustig 6 dB vanaf gehaald worden. We zullen zien wat er na meting te zien is.
Inmiddels een heel leuk gesprek gehad met Wouter over de bouw van de Calpamos kasten, we zullen zien waar we terecht gaan komen.
Met vriendelijke groet,
Kermy
Alles als voorbereiding op een eventuele swop naar Calpamos, maar daarover later meer.
Wat ik al wel kan vertellen is dat de combinatie van de 2380 en de drivers een hoger rendement Heeft dan de AER in de Oris hoorns, geschat mag hier rustig 6 dB vanaf gehaald worden. We zullen zien wat er na meting te zien is.
Inmiddels een heel leuk gesprek gehad met Wouter over de bouw van de Calpamos kasten, we zullen zien waar we terecht gaan komen.
Met vriendelijke groet,
Kermy