Pagina 1 van 1
Gratis af te halen: boxjes met versterker
Geplaatst: do 16 okt 2025, 23:03
door Eddie
Ik heb deze zelfbouwboxjes niet meer nodig. De luidsprekerunits zijn Fostex FE83En, de versterker is de TPA3116 van Tinytronix met een voeding van 12 V en 2,4 A.
Ik heb er een mooie foto van maar die krijg ik helaas niet ingevoegd.
De boxjes zijn 13x18x24 cm (bxhxd) en gemaakt van multiplex.
M.vr.gr.,
Eddie
Re: Gratis af te halen: boxjes met versterker
Geplaatst: vr 17 okt 2025, 8:25
door MechanicalAnimal
Hoi Eddie,
ik wil je wel even helpen met die foto, mail die mij maar even via mijn
profiel.
groet,
maarten
Re: Gratis af te halen: boxjes met versterker
Geplaatst: vr 17 okt 2025, 19:13
door Meridian
Ik zou graag de foto willen afwachten. Wellicht dat ik interesse heb aangezien ik op zoek ben naar kleine luidsprekers.
Re: Gratis af te halen: boxjes met versterker
Geplaatst: vr 17 okt 2025, 21:51
door Eddie
Er wordt gewerkt aan de foto.
Re: Gratis af te halen: boxjes met versterker
Geplaatst: vr 17 okt 2025, 22:11
door MechanicalAnimal
Er is gewerkt aan de foto
IMG_0510.jpeg
Re: Gratis af te halen: boxjes met versterker
Geplaatst: za 18 okt 2025, 5:57
door Meridian
Pm @ Eddie
Re: Gratis af te halen: boxjes met versterker
Geplaatst: zo 19 okt 2025, 21:26
door elcoo
waar op te halen?
Re: Gratis af te halen: boxjes met versterker
Geplaatst: zo 19 okt 2025, 22:16
door Barry2001
Vermoedelijk Eindhoven, als je op het profiel van Eddie klikt.
Re: Gratis af te halen: boxjes met versterker
Geplaatst: zo 19 okt 2025, 22:49
door Eddie
Eindhoven is juist, ik had het al willen melden.
Re: Gratis af te halen: boxjes met versterker
Geplaatst: zo 26 okt 2025, 22:44
door Eddie
De spullen zijn opgehaald.