Pagina 1 van 1
Wedge monitor projecten met Ciare 12" Coax en Hypex Psc2.400
Geplaatst: za 11 okt 2025, 16:47
door Rody
Te koop:
Project om 2 lege wedge monitorkasten om te bouwen naar aktief. 2x nieuw Ciare
http://oem.ciare.com/en/440/375/prodotti.php 12" coax speakers en
2x Psc2.400. 1 kast afgebouwd (op inkorten grill na) en half ingeregeld. De andere kast nog in oude staat maar baffle al wel gemaakt. de losse plate amp was iets mee, ik meen dat ik toen geen verbinding kon krijgen maar ik weet de details niet meer. Wordt dus meegeleverd als defect.
Hebben in een stoffige werkplaats gelegen dus ff goed poetsen.
De plate amps zijn weg. De Ciares zijn nog over. Vraagprijs 150 + verzendkosten, dan verschrot ik de kasten zelf.
PXL_20251011_142438038.jpg
Gr Rody
Re: Wedge monitor projecten met Ciare 12" Coax en Hypex Psc2.400
Geplaatst: ma 10 nov 2025, 12:55
door Rody
Ik sta open voor tegenvoorstellen.
Re: Wedge monitor projecten met Ciare 12" Coax en Hypex Psc2.400
Geplaatst: di 11 nov 2025, 10:51
door Rody
Plate amps gereserveerd voor Toetertje.
Re: Wedge monitor projecten met Ciare 12" Coax en Hypex Psc2.400
Geplaatst: di 11 nov 2025, 11:10
door jeroen_d
Volgens mij geeft Hypex geen support meer op deze oude plateamps. Het is een technisch end-of-life product. Ik hoop dat de koper zich hiervan bewust is.
Re: Wedge monitor projecten met Ciare 12" Coax en Hypex Psc2.400
Geplaatst: di 11 nov 2025, 11:17
door Rody
Afgaande op de communicatie is Toetertje zich daarvan bewust, maar dat mag hij zelf bevestigen.
Re: Wedge monitor projecten met Ciare 12" Coax en Hypex Psc2.400
Geplaatst: di 11 nov 2025, 11:21
door toetertje
Klopt, ben ik mij van bewust. Degene die niet goed werkt gaat op de plank voor onderdelen.
Bedankt voor je opmerking Jeroen.
Re: Wedge monitor projecten met Ciare 12" Coax en Hypex Psc2.400
Geplaatst: za 15 nov 2025, 14:48
door Rody
Hypexen zijn in de handen van tante Post.
Re: Wedge monitor projecten met Ciare 12" Coax en Hypex Psc2.400
Geplaatst: za 15 nov 2025, 18:07
door Walt
De link naar de Ciare werkt hier niet?
Re: Wedge monitor projecten met Ciare 12" Coax en Hypex Psc2.400
Geplaatst: za 15 nov 2025, 18:30
door Marp
Link is in orde, maar de website biedt geen versleutelde verbinding, dus alleen http i.p.v. https.
Als je browser geen mogelijkheid (meer) biedt om zo'n pagina tóch te bezoeken, kan je hem ook hier bekijken:
https://web.archive.org/web/20250710162 ... odotti.php
Re: Wedge monitor projecten met Ciare 12" Coax en Hypex Psc2.400
Geplaatst: zo 30 nov 2025, 12:17
door Rody
Kasten liggen in de schrotbak, alleen de drivers over.
Re: Wedge monitor projecten met Ciare 12" Coax en Hypex Psc2.400
Geplaatst: za 31 jan 2026, 9:54
door Rody
Drivers gereserveerd voor Shadow.->Betaald en verzonden dus verkocht. Topic mag op slot.