Garage opgeruimd
Geplaatst: ma 25 aug 2025, 11:04
Afgelopen weekend de garage eens onderhanden genomen. Dat leverde een fikse hoeveelheid grofvuil op.
Een aantal dingetjes die ik tegen kwam zijn toch zonde om weg te doen.
Alles is exclusief eventuele verzend en verpakkings kosten. Ophalen heeft sterk de voorkeur.
USB phono voorversterkertje. € 0.
EMU tracker pre meet-interface. € 0.
Deels bestukte elektuur print 910111. Geen idee wat het is, ik vermoed iets met een symmetrische voeding. € 0.
Symmetrische voeding specs onbekend, trafo is 2*25V 1,6A €40.
Yamaha CDX397mk2 CD speler €50.
Bouwpakket AFDAC. Ga ik niet meer aan beginnen. €50.
Een paar CCM ijshockeyschaatsen maat 40 in goede staat. €50.
Mijn kinderen hebben ijshockey gespeeld en waren hier heel snel uitgegroeid. Meestal kon je ze dan inruilen, dat is bij deze om onbekende reden nagelaten.
Mono meetversterkertje. €50.
ZBA CA versterker prototype in Sony vermomming. Gebouwd door Knuisje €100.
Verder nog een "rol" loodbitumen, beetje geplet, € 0. wordt niet verzonden.
Een paar zakken dempingsmateriaal, dr baileys longhair (5 * 100gr en 1* vuilniszak vol), Monacor MDM3. € 0.
Een aantal dingetjes die ik tegen kwam zijn toch zonde om weg te doen.
Alles is exclusief eventuele verzend en verpakkings kosten. Ophalen heeft sterk de voorkeur.
Deels bestukte elektuur print 910111. Geen idee wat het is, ik vermoed iets met een symmetrische voeding. € 0.
Symmetrische voeding specs onbekend, trafo is 2*25V 1,6A €40.
Yamaha CDX397mk2 CD speler €50.
Een paar CCM ijshockeyschaatsen maat 40 in goede staat. €50.
Mijn kinderen hebben ijshockey gespeeld en waren hier heel snel uitgegroeid. Meestal kon je ze dan inruilen, dat is bij deze om onbekende reden nagelaten.
Mono meetversterkertje. €50.
Verder nog een "rol" loodbitumen, beetje geplet, € 0. wordt niet verzonden.