Pagina 1 van 1

Garage opgeruimd

Geplaatst: ma 25 aug 2025, 11:04
door pappaleo
Afgelopen weekend de garage eens onderhanden genomen. Dat leverde een fikse hoeveelheid grofvuil op.
Een aantal dingetjes die ik tegen kwam zijn toch zonde om weg te doen.

Alles is exclusief eventuele verzend en verpakkings kosten. Ophalen heeft sterk de voorkeur.
USB-pre.jpg
USB phono voorversterkertje. € 0.
emu.jpg
EMU tracker pre meet-interface. € 0.
print.jpg
Deels bestukte elektuur print 910111. Geen idee wat het is, ik vermoed iets met een symmetrische voeding. € 0.
voeding.jpg
Symmetrische voeding specs onbekend, trafo is 2*25V 1,6A €40.
cdspeler.jpg
Yamaha CDX397mk2 CD speler €50.
Afdac.jpg
Bouwpakket AFDAC. Ga ik niet meer aan beginnen. €50.
ccm.jpg
Een paar CCM ijshockeyschaatsen maat 40 in goede staat. €50.
Mijn kinderen hebben ijshockey gespeeld en waren hier heel snel uitgegroeid. Meestal kon je ze dan inruilen, dat is bij deze om onbekende reden nagelaten.
meetamp1.jpg
meetamp2.jpg
Mono meetversterkertje. €50.
zba - Copy.jpg
ZBA CA versterker prototype in Sony vermomming. Gebouwd door Knuisje €100.


Verder nog een "rol" loodbitumen, beetje geplet, € 0. wordt niet verzonden.
Een paar zakken dempingsmateriaal, dr baileys longhair (5 * 100gr en 1* vuilniszak vol), Monacor MDM3. € 0.

Re: Garage opgeruimd

Geplaatst: ma 25 aug 2025, 20:14
door SARK
pappaleo schreef: ma 25 aug 2025, 11:04
Deels bestukte elektuur print 910111. Geen idee wat het is, ik vermoed iets met een symmetrische voeding. € 0.
budget-voeding
Een stevige gestabiliseerde symmetrische voeding zonder overbodige toeters en bellen.
https://archive.org/details/elektuur_19 ... 1/mode/2up

Re: Garage opgeruimd

Geplaatst: ma 25 aug 2025, 20:40
door 90000006
Prima ding die lab voeding, doet al 25 jaar dienst hier ;)

Re: Garage opgeruimd

Geplaatst: do 25 sep 2025, 13:36
door pappaleo
Laatste bump. Bovengenoemde prijzen -20%

Re: Garage opgeruimd

Geplaatst: do 25 sep 2025, 13:48
door Olaf Analogue
Ben je het weekend van 5 oktober misschien ook bij het Dutch Audio Event?

Ik heb wel interesse in:
Een paar zakken dempingsmateriaal, dr baileys longhair (5 * 100gr en 1* vuilniszak vol

Re: Garage opgeruimd

Geplaatst: do 25 sep 2025, 14:58
door pappaleo
Waarschijnlijk niet. Ik moet even kijken wat er nog over is van dat dempingsmateriaal, want er is al een deel (bedoeld) meegegaan als transportvulling.

Re: Garage opgeruimd

Geplaatst: za 27 sep 2025, 12:49
door Pcdg
Heb je die Sony draaitafel al weggegooid? Anders haal ik hem graag bij je op!

Mvg, Paul

Re: Garage opgeruimd

Geplaatst: za 27 sep 2025, 14:12
door pappaleo
Nee, die is er nog.

Re: Garage opgeruimd

Geplaatst: za 27 sep 2025, 16:12
door Pcdg
Dan haal ik die graag bij je op. Vanavond lukt niet meer, maar morgen wel. Ik stuur je een PM

mvg, Paul