Pagina 1 van 1

Module automatische inschakeling

Geplaatst: vr 22 aug 2025, 14:33
door Chocomel
Deze module schakelt een relais in als er signaal is, waarmee je bijvoorbeeld je eindversterker kan inschakelen. Hij komt uit een oude basgitaarversterker. Het relais schakelt max 5 A. Tevens kan je er een rood-groene duo-led op aansluiten die de staat weergeeft.

Of hij nog werkt en of de gevoeligheid geschikt is voor hi-fi, is op eigen risico.

Aansluitingen:
- Bruin / wit: permanent 230 V in
- Blauw: wordt verbonden met bruin bij inschakelen
- 3x wit: om led op aan te sluiten
- Zwart / wit: signaal in 1
- Zwart / wit: signaal in 2

Gratis af te halen in omgeving Almelo / Groningen. Verzenden kan voor € 10,-.
automatische inschakeling (1).jpg
automatische inschakeling (2).jpg
automatische inschakeling (3).jpg