de bladen....
Geplaatst: zo 31 dec 2006, 0:48
nu ben ik er blijkbaar wat uit, de nederlandstalige hifi bladen, ik kwam er in mijn toch goed gesorteerde (zowel HH als K+T, en ook de Elektuur Special) lokale boekhandel maar 2 tegen, en geen van beide kende ik ze. Music Emotion heette de ene, en de andere ben ik de naam alweer van vergeten... wel stonden er diverse duitse en engelse bladen...
wat zijn nu eigelijk een beetje fatsoenlijke nederlandse hifi bladen?
wat zijn nu eigelijk een beetje fatsoenlijke nederlandse hifi bladen?