Pagina 1 van 1
2x 9710M - Gratis afhalen in Twente.
Geplaatst: di 05 aug 2025, 8:17
door Marp
Deze kwam via mail binnen. Iemand interesse?
Beste zelfbouwers,
Ik heb 2 losse 9710M (Philips) speakers die uit een audiomeubel van een overleden vriend komen.
Als iemand interesse heeft: ze zijn gratis af te halen in Twente.
Anders gaan ze de kliko in.
Ik hoor het wel.
Re: 2x 9710M - Gratis afhalen in Twente.
Geplaatst: di 05 aug 2025, 9:51
door beijert
Oeh, die moeten even opgepikt worden inderdaad.
Re: 2x 9710M - Gratis afhalen in Twente.
Geplaatst: di 05 aug 2025, 9:58
door Barry2001
Hoef ze zelf niet, kan ze wel even oppikken. Via mijn Assen collega kunnen ze dan zo naar jou toe als je interesse hebt Mark.
Re: 2x 9710M - Gratis afhalen in Twente.
Geplaatst: di 05 aug 2025, 10:17
door beijert
Ik heb zeker interesse. Deze zijn redelijk gedocumenteerd en ik ben wel benieuwd hoe ze zich houden tegen de AER drivers.
Allemaal 8 inch dus geen rare fratsen voor een vergelijk, op wat filteren na.
Re: 2x 9710M - Gratis afhalen in Twente.
Geplaatst: di 05 aug 2025, 11:30
door MechanicalAnimal
Geinig, die werden AFAIK wel eens in de Karlson kasten gezet

Re: 2x 9710M - Gratis afhalen in Twente.
Geplaatst: di 05 aug 2025, 19:42
door Marp
Mark heeft het e-mailadres van de aanbieder doorgekregen. De advertentie sluit zodra duidelijk is dat ze een afspraak hebben.
Re: 2x 9710M - Gratis afhalen in Twente.
Geplaatst: wo 06 aug 2025, 7:51
door Barry2001
Ok, ik hoor het wel als er wat opgepikt moet worden.
Re: 2x 9710M - Gratis afhalen in Twente.
Geplaatst: wo 06 aug 2025, 10:21
door beijert
Het contact is gelegd.
Ik kom de 15e bij Enschede de grens over.
Mocht dat qua tijd goed uitkomen (niet idioot laat) dan rij ik even langs om ze op te pikken.
Dat betekent ook dat ik weer gaten in planken moet gaan zagen

Re: 2x 9710M - Gratis afhalen in Assen
Geplaatst: wo 20 aug 2025, 19:43
door beijert
Helaas, er lijkt niet veel eer aan te behalen.
Één is alnico met scheurtjes in de rand, de ander keramisch met scheuren in de conus. Daarnaast zit bij beiden de conus achterin als nulpunt.
Re: 2x 9710M - Gratis afhalen in Twente.
Geplaatst: wo 20 aug 2025, 19:53
door Walt
Soms is de kliko zo gek nog niet…
Re: 2x 9710M - Gratis afhalen in Twente.
Geplaatst: wo 20 aug 2025, 19:57
door beijert
Inderdaad. Komt gewoon bij mijn oud ijzer.
Re: 2x 9710M - Gratis afhalen in Twente.
Geplaatst: wo 20 aug 2025, 19:59
door Pjotr
Jammer. Dooie mus dus
