Pagina 1 van 1
Visaton Aria vraag, sub-woofer vraagje
Geplaatst: za 30 dec 2006, 21:09
door kiriku
Ik wil graag weten hoe goed/slecht de Aria speakers zijn van Visaton
Ik zit erg in twijvel om ze te kopen.
Het gaat mij om helder geluid die ik ook af entoe voluit kan gooien
Als sub woofer wil ik graag een TIW 250 XS 8 gebruiken,
maar hoeveel euries komen dan nog boven op de driver?
exclusief de kast natuurlijk.
Thanks!
Geplaatst: za 30 dec 2006, 22:18
door niels007
Ik denk dat ze goed moeten klinken en ook luid genoeg gaan maar als je er een feest mee wil laten knallen dan zit je verkeerd...
Geplaatst: za 30 dec 2006, 23:28
door kiriku
Nee ben niet van plan om zoiets te doen:)
Kan ik zomaar een goedkope actieve-unit kopen en aan een woofer aansluiten?
Geplaatst: zo 31 dec 2006, 15:08
door franks
Ik heb de aria's als surround luidspreker, de vox 200 als front.
Tijdens de ombouw van mijn vox 200 luidsprekers,
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=41295.0
heb ik de aria's tijdelijk als fronts gebruikt, dit in combinatie met en sub en ik was toen zeer verbaasd over het geluid dat de aria's produceerden.
Als je een helder geluid wil dan zul je zeker aan de aria's geen miskoop doen, als je ze ook nog combineert met een sub dan heb je een prima set.
groet franks
Geplaatst: zo 31 dec 2006, 16:20
door kiriku
thanks franks !
Ik ga die aria's bestellen

als ik een kastje heb gebouwt post ik de pictures wel ^^
Nou ondertussen besteld.
en de
http://www.clofis.nl/nl/focal/Focal%201 ... 072dpi.pdf
11 K 7511
als woover.
dat is pagina 35