Pagina 1 van 1

Mono versterkertje (meetversterker)

Geplaatst: wo 28 mei 2025, 23:15
door pvanlingen
Ik heb nog een mono (meet)versterkertje werkeloos staan.
Vermogen zo'n 30 Watt.
Zit in een mooi kastje.

€45,-
Kan mee naar Breda.
P1000545.JPG
P1000546.JPG
P1000547.JPG

Re: Mono versterkertje (meetversterker)

Geplaatst: vr 29 aug 2025, 0:17
door pvanlingen
Het meetversterkertje is verkocht.
Kan gesloten worden.