Mono versterkertje (meetversterker)
Geplaatst: wo 28 mei 2025, 23:15
Ik heb nog een mono (meet)versterkertje werkeloos staan.
Vermogen zo'n 30 Watt.
Zit in een mooi kastje.
€45,-
Kan mee naar Breda.
Vermogen zo'n 30 Watt.
Zit in een mooi kastje.
€45,-
Kan mee naar Breda.