Pagina 1 van 1

miniDSP 2x4

Geplaatst: ma 26 mei 2025, 23:40
door Henkjan
heeft er iemand nog een miniDSP 2x4 (de oude, dus niet de HD versie) liggen? ik werd benaderd door iemand die er een zoekt

Re: miniDSP 2x4

Geplaatst: di 27 mei 2025, 11:23
door RobertD
Ik heb je een whatsapp gestuurd met foto's van wat ik nog heb liggen.

Re: miniDSP 2x4

Geplaatst: vr 06 jun 2025, 20:41
door Raymond
En anders heb ik er nog eentje. Zo eentje zonder behuizing.
Die heb ik hier ooit eens via het forum gekocht. Zou best eens kunnen dat dat nog van jou was :D