Pagina 1 van 1
CV 378 Fat Glass
Geplaatst: za 24 mei 2025, 21:02
door Walt
Wie heeft er nog een CV 378 Fat Glass liggen die weg mag? Hoeft niet perse nieuw te zijn, wel graag weinig branduren en mechanisch stabiel (geen bijgeluiden tijdens branden).
Groetjes Walter
Re: CV 378 Fat Glass
Geplaatst: do 05 jun 2025, 21:06
door Walt
Kick!
Re: CV 378 Fat Glass
Geplaatst: wo 18 jun 2025, 15:20
door Walt
Kick!
Re: CV 378 Fat Glass
Geplaatst: do 04 sep 2025, 11:41
door rdv300b833
Goedemorgen Walt,
Ben aan het helpen met het wegwerken van een (audio-)nalatenschap. Heb een paar bananendozen buizen verzameld en deze net voor je doorgezocht.
4 cv378's gevonden:
- 1 gebruikte mullard
- 3 nieuw in doos (Engelse leger; gezien de loodstempels lijken het Philips blackburn).
Doe een leuk voorstel. Het geld gaat rechtstreeks naar de weduwe.
Nog andere nodig?
Ik woon in Elst (nabij arnhem).
Grtz, Reinout
Re: CV 378 Fat Glass
Geplaatst: do 04 sep 2025, 11:41
door rdv300b833
Detailfoto
Re: CV 378 Fat Glass
Geplaatst: do 04 sep 2025, 11:42
door rdv300b833
2e poging
Re: CV 378 Fat Glass
Geplaatst: do 04 sep 2025, 17:09
door Walt
Ha Reinout,
Bedankt voor de aanbod! Maar ik heb recent 3 goede Fat Glass 378 gevonden, en had al een paar tall bottle ook, tevens is mijn buizenversterker weer uit de set, dus geen buizen meer nodig.
Ik zal dit topic op slot zetten.
Groetjes Walter