Pagina 1 van 1
Topaz scheidingstrafo
Geplaatst: za 24 mei 2025, 17:37
door Sjef
Ben op zoek naar een Topaz ultra-isolator scheidingstrafo van minimaal 1,8kvA en hoger.
Ik acht de kans klein dat iemand er zo maar een heeft liggen maar niet geschoten is altijd mis zullen we maar zeggen.
Re: Topaz scheidingstrafo
Geplaatst: ma 26 mei 2025, 8:30
door asterduc
Een tri-mono 400/240V - 20A heb ik hier liggen, maar is niet echt wat je zoekt denk ik.
Re: Topaz scheidingstrafo
Geplaatst: di 27 mei 2025, 23:57
door Sjef
Nee, dat is inderaad niet helemaal wat ik zoek, gaat echt over de ultra isolator.
Re: Topaz scheidingstrafo
Geplaatst: zo 31 aug 2025, 21:16
door rdv300b833
Goedenavond Sjef,
sorry voor de late respons.
Ik had je verzoek wel gezien maar ik ben bezig met het afwikkelen van een nalatenschap (audio) en die had een 5kVA Topaz (ultra-isolator) staan.
Mogelijk is dit wat je zoekt ?
Was wel 350 km verderop dus ik kom er niet dagelijks.
Serieus gewicht !!!!!!!
Heb het item net meegenomen; fotootjes gevoegd.
Met muzikale groet, Reinout
Re: Topaz scheidingstrafo
Geplaatst: zo 31 aug 2025, 21:28
door Walt
Dat is een serieus blok metaal! Mooie kans Sjef.
Re: Topaz scheidingstrafo
Geplaatst: zo 31 aug 2025, 22:47
door beijert
Heel gaaf. Ik zal mijn ogen ook eens open houden, ik kende het hele merk niet maar lees er goede dingen over.