Pagina 1 van 1

Allerlei luidspreker drivers

Geplaatst: za 24 mei 2025, 14:05
door asterduc
Losse luidspreker drivers, zowel nieuw als gebruikt.

Edit: vraagprijzen bij de fotos.

Kunnen verstuurd worden, gunstig naar afhaalpunt Mondial Relay, B ong 5€, NL ong 8 €.
Kunnen komende zaterdag meegebracht worden naar luisterdag in Breda
Of zijn op te halen te 2970 schilde B

Re: Allerlei luidspreker drivers

Geplaatst: za 24 mei 2025, 14:14
door Olaf Analogue
Voor mij de vier Scan-Speak 15M/4624G00 graag.
Indien deze in nette staat verkeren.

Re: Allerlei luidspreker drivers

Geplaatst: za 24 mei 2025, 14:31
door asterduc
Olaf Analogue schreef: za 24 mei 2025, 14:14
15M/4624G00
die fotos waren er toevallig tussen geslipt, ik wou ze in een nieuwe post zetten met andere Scan Speak drivers.
Daar heb ik nog 8 stuks van en wil ik graag 60 € per stuk. Ze zijn NOS, ongebruikt.

Re: Allerlei luidspreker drivers

Geplaatst: za 24 mei 2025, 14:32
door VintageHarry
De Visaton W21S wil ik met plezier van je overnemen! Ik kom niet naar Breda helaas, dus zal wel verzonden moeten worden.

Re: Allerlei luidspreker drivers

Geplaatst: za 24 mei 2025, 14:43
door Olaf Analogue
asterduc schreef: za 24 mei 2025, 14:31
Olaf Analogue schreef: za 24 mei 2025, 14:14
15M/4624G00
die fotos waren er toevallig tussen geslipt, ik wou ze in een nieuwe post zetten met andere Scan Speak drivers.
Daar heb ik nog 8 stuks van en wil ik graag 60 € per stuk. Ze zijn NOS, ongebruikt.
Dan wil ik alvast vooruitlopend op de nieuwe post vier stuks 15M/4624G00 reserveren en dan kijk ik wat je nog meer van Scan-Speak aan gaat bieden, misschien zit daar nog wat voor me tussen, zoals misschien de 22W8534G00

Re: Allerlei luidspreker drivers

Geplaatst: za 24 mei 2025, 15:17
door asterduc
VintageHarry schreef: za 24 mei 2025, 14:32
De Visaton W21S wil ik met plezier van je overnemen! Ik kom niet naar Breda helaas, dus zal wel verzonden moeten worden.
waar heb je die gezien Harry? ik vind nergens een W21

Re: Allerlei luidspreker drivers

Geplaatst: za 24 mei 2025, 15:36
door asterduc
Olaf Analogue schreef: za 24 mei 2025, 14:43
Dan wil ik alvast vooruitlopend op de nieuwe post vier stuks 15M/4624G00 reserveren en dan kijk ik wat je nog meer van Scan-Speak aan gaat bieden, misschien zit daar nog wat voor me tussen, zoals misschien de 22W8534G00
De 4 x 15M houd ik voor je gereserveerd.
De volgende ScanSpeak drivers kan ik nog aanbieden:
2 stuks 22W8543G00 aan 100 € / stuk
6 stuks 26W8543G00 aan 140 € / stuk

Re: Allerlei luidspreker drivers

Geplaatst: za 24 mei 2025, 16:34
door VintageHarry
asterduc schreef: za 24 mei 2025, 15:17
waar heb je die gezien Harry? ik vind nergens een W21
Excuus, ik bedoel de WSP 21S

Re: Allerlei luidspreker drivers

Geplaatst: za 24 mei 2025, 19:37
door asterduc
VintageHarry schreef: za 24 mei 2025, 14:32
De Visaton W21S wil ik met plezier van je overnemen! Ik kom niet naar Breda helaas, dus zal wel verzonden moeten worden.
Harry,
dit is heel vervelend om te melden.
Ik herinner net, na mij suf te hebben gezocht, dat ik die unit heb gebruikt om een monitor te herstellen.
Mogelijk kan ik hem wel terughalen maar dan moet ik een andere passende unit vinden en er in plaatsen.
Dilemma!!

Re: Allerlei luidspreker drivers

Geplaatst: za 24 mei 2025, 20:16
door VintageHarry
Er staat hier een Visaton 3-weg set met deze woofers erin, en bij een daarvan is de rubber rand defect. Deze unit is redelijk zeldzaam, vandaar dat ik heel blij was om ‘m in jouw verkooptopic te zien! Maar ik ga je niet vragen om die monitor te demonteren hoor, dat gaat echt te ver. Dit is dan gewoon een typisch geval van pech voor mij.

Re: Allerlei luidspreker drivers

Geplaatst: za 24 mei 2025, 20:33
door asterduc
VintageHarry schreef: za 24 mei 2025, 16:34
Er staat hier een Visaton 3-weg set met deze woofers erin, en bij een daarvan is de rubber rand defect. Deze unit is redelijk zeldzaam, vandaar dat ik heel blij was om ‘m in jouw verkooptopic te zien! Maar ik ga je niet vragen om die monitor te demonteren hoor, dat gaat echt te ver. Dit is dan gewoon een typisch geval van pech voor mij.
Goh dat is k.t Harry. Dat vind ik heel vervelend en ik heb er geen moeite mee om de driver te gaan vervangen.
Ik heb toegang tot het lokaal waar ie staat doch ik moet een andere unit vinden die er in past.
Als je zaterdag niet naar Breda gaat is er geen haast bij en vind ik wel een oplossing.
Het is nu een kwestie om een andere driver te vinden die er in past. De monitor wordt maar heel af en toe gebruikt als spraakmonitor, dus alles wat zowat fysiek past is goed.

Re: Allerlei luidspreker drivers

Geplaatst: za 24 mei 2025, 21:04
door VintageHarry
Er is inderdaad geen enkele haast bij. Maar ik vind het juist vervelend dat jij nu ergens een driver moet gaan vervangen omdat je per ongeluk deze in het “te koop” lijstje hebt gezet. Dat kan immers nooit je bedoeling zijn geweest. Dus doe nu maar geen moeite hoor, ik neem het je echt niet kwalijk. Fouten maken we allemaal!

Re: Allerlei luidspreker drivers

Geplaatst: za 24 mei 2025, 21:09
door Marp
Misschien heb ik nog wel een paartje. Afhankelijk van hoe diep ik moet graven, kan ik daar straks of morgen meer over zeggen.

Re: Allerlei luidspreker drivers

Geplaatst: za 24 mei 2025, 21:17
door VintageHarry
Zou erg leuk zijn als je dat wilt doen! Maar geen haast hoor.

Re: Allerlei luidspreker drivers

Geplaatst: za 24 mei 2025, 21:20
door Walt
Deze staan al heel lang op gereserveerd, je kan eens polsen of ze wel echt verkocht zijn:

https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... 1s-woofers

Re: Allerlei luidspreker drivers

Geplaatst: ma 26 mei 2025, 13:08
door VintageHarry
Al eerder geprobeerd, maar helaas geen reactie gekregen

Re: Allerlei luidspreker drivers

Geplaatst: zo 15 feb 2026, 17:18
door Walt

Re: Allerlei luidspreker drivers

Geplaatst: zo 15 feb 2026, 19:25
door VintageHarry
Wat goed van je dat je dit nog wist! Maar helaas zijn deze boxen in het kader van een noodzakelijke opruiming eind vorig jaar naar een andere hobbyist gegaan :(