iso stekker luidsprekers
Geplaatst: vr 25 apr 2025, 19:05
hallo ,
een vraagje over de iso stekker voor de luidsprekers , hierin heb je vier kleuren groen , wit , grijs en paars van elk twee draden waarvan één met een zwarte lijn , mijn vraag is nu is die met de zwarte lijn de - of de + ?
ander vraag is weet er iemand welke kleur van welke luidspreker is?
Voor links en rechts en achter links en rechts .
Groetjes Marc
een vraagje over de iso stekker voor de luidsprekers , hierin heb je vier kleuren groen , wit , grijs en paars van elk twee draden waarvan één met een zwarte lijn , mijn vraag is nu is die met de zwarte lijn de - of de + ?
ander vraag is weet er iemand welke kleur van welke luidspreker is?
Voor links en rechts en achter links en rechts .
Groetjes Marc