Pagina 1 van 1

(Zijn al verstuurd naar nieuwe eigenaar) PAudio 2380

Geplaatst: do 24 apr 2025, 14:13
door Bas Horneman
Zoals gebruikt in de Calpamos. Zelf niet gebruikt

Mijn beoogde speaker is 3 weg. Dus ga voor de 4525 die iets lager kan maar niet zo hoog als de 2380. Horses for courses zoals ze zeggen in de USA.

Re: P Audio 2380 gratis ophalen Kop van Noord Holland

Geplaatst: vr 25 apr 2025, 17:27
door Bas Horneman
'Gereserveerd'
PXL_20250425_151427598.MP~3.jpg

Re: (Zijn al verstuurd naar nieuwe eigenaar) PAudio 2380

Geplaatst: za 10 mei 2025, 17:02
door Bas Horneman
Draadje mag weg Admins