Pagina 1 van 1

Wie o wie heeft deze 300b pp gebouwd

Geplaatst: zo 16 mar 2025, 17:14
door Sanders1979
Hallo allemaal.
Vandaag een beest van een zelfbouw voor en eind buizen versterker gekocht.
De verkoper had ook geen idee.....
Op elke print staan de initialen W.S

Mocht iemand wat weten hoor ik dat graag!
Met dank alvast

Re: Wie o wie heeft deze 300b pp gebouwd

Geplaatst: zo 16 mar 2025, 17:48
door Henkjan
hoi & welkom op t forum

:foto:

Re: Wie o wie heeft deze 300b pp gebouwd

Geplaatst: zo 16 mar 2025, 18:19
door Sanders1979
Dank.
Ben nog niet bekend met het forum.
Ik wil wat foto's uploaden maar krijg het niet voor mekaar

Re: Wie o wie heeft deze 300b pp gebouwd

Geplaatst: zo 16 mar 2025, 18:39
door Barry2001
Welkom op dit forum! Hier staat hoe je een plaatje kunt posten.

Re: Wie o wie heeft deze 300b pp gebouwd

Geplaatst: zo 16 mar 2025, 18:40
door Barry2001
W.S., kan dat Willy zijn, uit België? Weet z’n achternaam niet. Willy_61 hier op het forum.

Re: Wie o wie heeft deze 300b pp gebouwd

Geplaatst: zo 16 mar 2025, 18:44
door Sanders1979
Ik probeer het via mijn mobiel, waarschijnlijk lukt het daarom niet om foto's te posten.
Ik zal het straks met de laptop proberen.
Wordt vervolgd

Re: Wie o wie heeft deze 300b pp gebouwd

Geplaatst: zo 16 mar 2025, 19:16
door Sanders1979
20250316_155809.jpg
20250316_155815.jpg
20250316_155852.jpg
20250316_155651.jpg
20250316_154702.jpg
20250316_155701.jpg


[img[bijlagen (1).zip (12.34 MiB)[/img[
[img[bijlagen.zip (14.69 MiB)[/img[

Re: Wie o wie heeft deze 300b pp gebouwd

Geplaatst: zo 16 mar 2025, 19:42
door Barry2001
Kon de foto's ook niet plaatsen (lag niet aan jou dus), heb de bestanden wat verkleind waarna het wel gaat.

Re: Wie o wie heeft deze 300b pp gebouwd

Geplaatst: zo 16 mar 2025, 19:46
door Sanders1979
Top.
Wat een beest niet!!!!

Re: Wie o wie heeft deze 300b pp gebouwd

Geplaatst: zo 16 mar 2025, 20:05
door Barry2001
Het foto posten lukt bij jou ook zie ik :goedzo: haal ik mijn post weg.
Ja mooie versterker!

Re: Wie o wie heeft deze 300b pp gebouwd

Geplaatst: do 20 mar 2025, 11:33
door Sanders1979
Niemand een idee ?

Re: Wie o wie heeft deze 300b pp gebouwd

Geplaatst: do 10 apr 2025, 13:06
door Sanders1979
De versterker is gebouwd door Wim Scholten uit kampen.
Bekend?

Re: Wie o wie heeft deze 300b pp gebouwd

Geplaatst: do 10 apr 2025, 13:53
door Leeuwarden
Als het nu echt zo belangrijk is zou ik gewoon het telefoonboek erbij pakken en alle Scholtens in Kampen bellen...

Re: Wie o wie heeft deze 300b pp gebouwd

Geplaatst: do 10 apr 2025, 15:52
door Driekwartgeleider
Ik vind het wel een mooi stukje huisvlijt, komt er muziek uit?

Re: Wie o wie heeft deze 300b pp gebouwd

Geplaatst: vr 11 apr 2025, 17:31
door Sanders1979
Jazeker.
Klinkt uitmuntend

Re: Wie o wie heeft deze 300b pp gebouwd

Geplaatst: za 12 apr 2025, 8:10
door Walt
Zijn die twee buizen in het midden de gelijkrichters? Type CV378?

Groetjes Walter

Re: Wie o wie heeft deze 300b pp gebouwd

Geplaatst: zo 13 apr 2025, 19:05
door Lampje
Denk dat het 5U4 of 5R4 buizen.