Subwoofer kist advies
Geplaatst: di 11 mar 2025, 9:41
Hi iedereen, ik ben nieuw op het forum.
Ik heb al eventjes een leuke sub in de kofferbak liggen echter "hoort" er een grotere kist bij (ik heb een zeer kleine kofferbak oke, dus zo'n joekel van een kist past niet hahaha), vooral bij lagere frequenties valt ie een beetje dood
Ik zou graag wat advies willen watvoor inhoud (Liter) jullie aan zouden raden voor de sub, en of het bijvoorbeeld verstandiger is om een poort te nemen of niet.
Hier de datasheet: https://cdn.abicart.com/shop/ws47/59147 ... et_pdf.pdf
Ik heb al eventjes een leuke sub in de kofferbak liggen echter "hoort" er een grotere kist bij (ik heb een zeer kleine kofferbak oke, dus zo'n joekel van een kist past niet hahaha), vooral bij lagere frequenties valt ie een beetje dood
Ik zou graag wat advies willen watvoor inhoud (Liter) jullie aan zouden raden voor de sub, en of het bijvoorbeeld verstandiger is om een poort te nemen of niet.
Hier de datasheet: https://cdn.abicart.com/shop/ws47/59147 ... et_pdf.pdf