Pagina 1 van 1

Box open maken?

Geplaatst: zo 09 mar 2025, 19:27
door Markc10
Ik heb een subwoofer box gemaakt met twee x 350 watt subwoofer van ground zero,de kist is gesloten.
Aan de buitenkant achter heb ik enorme resonantie dus daar komt nog anti dreunplaat tussen.
Maar waar t om gaat is dat ik binnen de mooie Bas dreun mis.
Lijkt mij dat met twee x 350 watt ik binnen toch echt iets voelen moet.
Zou t kunnen dat ik de kist door middel van pijpen open moet maken?
Alvast bedankt

Re: Box open maken?

Geplaatst: zo 09 mar 2025, 19:56
door Shadow
Welkom, hoe worden ze aangestuurd? In fase, uit fase? Zitten ze in hetzelfde volume?

Re: Box open maken?

Geplaatst: zo 09 mar 2025, 20:20
door Markc10
Ze zijn in serie aangesloten,zoals in het bijgeleverde boekje stond aangegeven

Re: Box open maken?

Geplaatst: zo 09 mar 2025, 20:21
door Bertje
Welk type GZ subwoofers zijn het? Is de kast specifiek voor deze subs gebouwd? Hoe filter je? Welk merk en type (!) versterker gebruik je? Vragen...

Re: Box open maken?

Geplaatst: zo 09 mar 2025, 23:46
door Henkjan
Markc10 schreef: zo 09 mar 2025, 20:20
Ze zijn in serie aangesloten,zoals in het bijgeleverde boekje stond aangegeven
ik zou toch ff beginnen met dit nogmaals te controleren, als je echt amper wat hoort dan is (zoals Shadow zegt) uit fase staan van de woofers de 1e verdachte

Re: Box open maken?

Geplaatst: ma 10 mar 2025, 5:23
door Markc10
Ik ga het open halen en nog naald controleren