Box open maken?
Geplaatst: zo 09 mar 2025, 19:27
Ik heb een subwoofer box gemaakt met twee x 350 watt subwoofer van ground zero,de kist is gesloten.
Aan de buitenkant achter heb ik enorme resonantie dus daar komt nog anti dreunplaat tussen.
Maar waar t om gaat is dat ik binnen de mooie Bas dreun mis.
Lijkt mij dat met twee x 350 watt ik binnen toch echt iets voelen moet.
Zou t kunnen dat ik de kist door middel van pijpen open moet maken?
Alvast bedankt
Aan de buitenkant achter heb ik enorme resonantie dus daar komt nog anti dreunplaat tussen.
Maar waar t om gaat is dat ik binnen de mooie Bas dreun mis.
Lijkt mij dat met twee x 350 watt ik binnen toch echt iets voelen moet.
Zou t kunnen dat ik de kist door middel van pijpen open moet maken?
Alvast bedankt