Pagina 1 van 1
Gezocht: iemand die mijn buizenversterker kan repareren/reviseren
Geplaatst: wo 19 feb 2025, 17:45
door elcoo
Hallo,
Ik heb een 20 jaar oude Jadis versterker waar ik even naar wil laten kijken. Ik hoor soms plop/krakende geluiden uit het rechter kanaal komen.
Het liefst omgeving Nijmegen maar een stukje rijden kan ook.
Liefs,
Elco
Re: Gezocht: iemand die mijn buizenversterker kan repareren/reviseren
Geplaatst: wo 19 feb 2025, 18:49
door Barry2001
Welkom op ZBA, waar de ‘Z’ voor ‘Zelf’ staat
Als je (om te beginnen) de eindbuizen links en rechts wisselt, verschuift het probleem dan mee?
Re: Gezocht: iemand die mijn buizenversterker kan repareren/reviseren
Geplaatst: wo 19 feb 2025, 19:18
door Walt
Forumlid regenpak is zeer ervaren op dit gebied.
Re: Gezocht: iemand die mijn buizenversterker kan repareren/reviseren
Geplaatst: wo 19 feb 2025, 20:31
door ray5150
Maar die woont niet in de omgeving van Nijmegen. (wel in 020.)
Re: Gezocht: iemand die mijn buizenversterker kan repareren/reviseren
Geplaatst: wo 19 feb 2025, 21:13
door Walt
Het is wat verder rijden inderdaad, maar dan weet je wel dat er grondig naar gekeken wordt.
Re: Gezocht: iemand die mijn buizenversterker kan repareren/reviseren
Geplaatst: do 20 feb 2025, 9:32
door ray5150
Dat is zeker waar, ja.
Eerst maar even kijken wat de uitkomst is van het omwisselen van de buizen.
Re: Gezocht: iemand die mijn buizenversterker kan repareren/reviseren
Geplaatst: wo 17 sep 2025, 13:43
door Marp
@elcoo: is dit al opgelost of zit er al wat beweging in?
Re: Gezocht: iemand die mijn buizenversterker kan repareren/reviseren
Geplaatst: do 25 sep 2025, 13:07
door Marp
Is deze zoektocht beëindigd? Stuur even een PB als de vraag nog actueel is, dan heropenen we de advertentie.