Pagina 1 van 1

Te koop X-Ray luidsprekers MKII

Geplaatst: za 15 feb 2025, 12:36
door ray5150
Ze staan al een tijdje in de opslag en mogen nu weg voor een klein prijsje.

Dit is dus een set 3-weg luidsprekers in een gesloten kast die ik zo'n 10 jaar geleden gebouwd heb met veel hulp van het forum alhier.
viewtopic.php?t=18282&start=1600
Vooraanzicht.jpg
Scheidingsfilter.jpg
Koppelkabels.jpg
De reden dat ze weg mogen is de volgende :
Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik luidsprekers met niet-metalen conussen prettiger vind klinken.
Ook vind ik een gepoorte kast wat fijner om naar te luisteren.

Hoog is de Seas 22TAG/G
Midden Tangband W4-1337SDF
Laag is de Seas L22RNX/P H1252

Gewicht per kast is 23 kilo.
Afmetingen zijn 94 cm hoogte, 23 cm breed, en 26 cm diep.

Koppeling tussen filter en kasten is met 4-polige (imitatie) Speakon.
Hier ernaar luisteren word lastig want ik ben de banaan>speakon kabels kwijt

De niet-zeuren-meeneemprijs is 75 Euro, dat is ongeveer de prijs van de filteronderdelen.

Re: Te koop X-Ray luidsprekers MKII

Geplaatst: za 15 feb 2025, 12:57
door cool
De kabels liggen er bovenop :mrgreen:

Re: Te koop X-Ray luidsprekers MKII

Geplaatst: za 15 feb 2025, 20:59
door VintageHarry
Zelf heb ik nog weinig ervaring met boxen waarin uitsluitend units met metalen conussen worden gebruikt. Gezien het zeer nette prijskaartje is dit wellicht een goede gelegenheid om daar wat aan te doen. Er ligt hier ook nog exact hetzelfde setje middentoners op de plank, dus het gedeukte exemplaar kan simpel vervangen worden. PB volgt!

Re: Te koop X-Ray luidsprekers MKII

Geplaatst: za 15 feb 2025, 23:17
door ray5150
PB teruggestuurd en gereserveerd voor VintageHarry.

Re: Te koop X-Ray luidsprekers MKII

Geplaatst: zo 16 feb 2025, 13:00
door ray5150
En de reservering is bij deze weer ingetrokken. dus weer beschikbaar.

Re: Te koop X-Ray luidsprekers MKII

Geplaatst: zo 16 feb 2025, 13:40
door Henkjan
@ray5150: die mid heet toch W4-1337? titanium enzo. beetje reclame maken hoor

viewtopic.php?p=1775768#p1775768

Re: Te koop X-Ray luidsprekers MKII

Geplaatst: zo 16 feb 2025, 13:46
door ray5150
Klopt, ja. typvaut van mijn kant. het is hersteld. dank voor het opmerken. :goedzo:

Re: Te koop X-Ray luidsprekers MKII

Geplaatst: zo 13 apr 2025, 12:20
door ray5150
Verkocht !