Pagina 1 van 1

Lii-Audio W15

Geplaatst: zo 19 jan 2025, 18:35
door hardbats
Te koop,

Een paar Lii-Audio W15 woofers.
Altijd naar tevredenheid gebruikt en in zo goed als nieuwe staat.
Werkt heel mooi in een open baffle.
Dit is een paar van de 2de generatie (zwarte conus). Dit is naar mijn mening de mooiste en ook de gene zonder problemen.

Technical Data: 
• Related power – Maximum power: 100W – 150W
• Nominal Inpendance Z: 8+8 Ohm
• Fs: 27.6Hz
• Qms: 14.6
• Vas: 656 L
• Cms: 0.6 mm/N
• Mms: 95 g
• Rms: 0.81 kg/S
• Xmax: 15 mm(peak)
• Xmech: 20 mm(peak)
• Sd: 855 sqcm
• Vd: 2.05L (p-p)
• Qes: 0.97
• Re: 3.12 ohm
• Le: 0.04 mH
• Z: 6.7 ohm
• Bl: 6.1 T/m
• Pe: 100W (cont.)
• Qts: 0.79
• Sensitiviry (2.83V / 1m): 91 .3dB (single coil)
• Sensitiviry (2.83V / 1m): 95.6 dB (dual coil)

Nieuwprijs: €795
Marktplaats: €600
Forumprijs: €550

Alleen ophalen.
20250119_182942.jpg
20250119_183002.jpg
20250119_183032.jpg
W-15-SPL.jpg

Re: Lii-Audio W15

Geplaatst: zo 16 feb 2025, 19:26
door Jwa
Hi Hardbats,
Speakers nog te koop?
Waar woon je?
Jan Willem

Re: Lii-Audio W15

Geplaatst: ma 17 feb 2025, 1:13
door hardbats
Hoi Jan Willem,

Ja ze zijn nog te koop.
Ze liggen in Etten-Leur.

Re: Lii-Audio W15

Geplaatst: ma 17 feb 2025, 8:06
door Jwa
Dank voor je bericht! Voor 500 euro kom ik ze ophalen.

Re: Lii-Audio W15

Geplaatst: ma 17 feb 2025, 9:57
door Barry2001
Wil je prijs afspraken via pb doen, dank.

Re: Lii-Audio W15

Geplaatst: ma 17 feb 2025, 10:28
door Jwa
Sorry, ben nieuw hier

Re: Lii-Audio W15

Geplaatst: ma 17 feb 2025, 11:17
door Barry2001
No problem, welkom hier.

Re: Lii-Audio W15

Geplaatst: za 15 mar 2025, 12:14
door hardbats
Verkocht