Pagina 1 van 1

Te koop in Hengelo 2025

Geplaatst: do 16 jan 2025, 18:28
door beijert
Ik heb een aantal zaken die ik meeneem naar de ZBA dag in Hengelo om te verkopen.

Visaton W400S paartje, waaarvan één in doos.
Visaton W300S 8 ohm paartje netjes maar gebruikt.
Visaton TIW250 8ohm netjes

Pioneer Pt-r01b tweeters "ribbon" paartje op leeftijd maar netjes (gereserveerd)

Philips cd speler 104 & 160. (gereserveerd)
Fostex MW201 woofers vier stuks van 8 ohm. (Gereserveerd)



Philips FP440 as is.
IMG-20250128-WA0012.jpg


Marantz TT400 platenspeler (zonder riem, maar wel met verf druppen op kap) en tuner ST50L
IMG_20250129_195441.jpg
IMG_20250129_195521.jpg
IMG_20250129_195612.jpg
IMG_20250129_195712.jpg
IMG_20250129_195728.jpg


Te bekijken in Hengelo wanneer hier geen foto van bij staat

Re: Te koop in Hengelo 2025

Geplaatst: do 16 jan 2025, 19:03
door VintageHarry
Voor de Pioneer tweeters en de Philips CD104 heb ik wel belangstelling, pb volgt!

Re: Te koop in Hengelo 2025

Geplaatst: za 25 jan 2025, 17:53
door VintageHarry
De Fostex woofers zijn toch ook wel leuk voor dit prijsje, die mogen er ook wel bij. Pb verstuurd :)

Re: Te koop in Hengelo 2025

Geplaatst: di 28 jan 2025, 22:41
door beijert
Upje ivm platenspeler.

Re: Te koop in Hengelo 2025

Geplaatst: wo 29 jan 2025, 20:23
door beijert
En nog wat foto's.

Re: Te koop in Hengelo 2025

Geplaatst: vr 07 feb 2025, 20:43
door beijert
Nog een laatste up, ik sleep het nu van zolder.