Pagina 1 van 1

En nog een nieuw oudje...

Geplaatst: za 21 dec 2024, 20:07
door pa8w
Hoi allemaal,

Ook ik krijg langzamerhand wat meer tijd om aan mijn interesses te besteden, waaronder zelfbouw audio.
Ben inmiddels 50 jaar beroepsmatig werkzaam in de (pro-) audiowereld, waarvan de laatste 30 jaar vanuit mijn eigen bedrijf.
Als je eenmaal als jong kind bent besmet met elektronica (Pionier 1 radio van Philips) kom je daar zo maar niet meer vanaf... :wink:
Ik ben een minimalist, dus een groot voorstander van simpele oplossingen, ik vind het leuk om te sparren over technische onderwerpen, vooral ook om jongere mensen te stimuleren om wat in techniek te doen.
Maar vooral wil ik blijven leren.

Dank voor de acceptatie hier!

Wil

Re: En nog een nieuw oudje...

Geplaatst: za 21 dec 2024, 21:03
door Walt
Wil Hofman toch?

Ben lang geleden met Frederik wel eens bij jou op bezoek geweest toen wij met de Punisher horn bezig waren geweest, jij had toen de Ciare 12.00SW in een compact reflex kastje zitten.

Goed om wat meer PA kennis hier te hebben, de meeste hier hebben een hifi achtergrond. Ik heb de PA ook wel lang geleden vaarwel gezegd, de laatste jaren veel met Funktion One op pad geweest, in de begintijd van Think AV was dat, samen met PB Audio toen nog.

Groetjes Walter

Re: En nog een nieuw oudje...

Geplaatst: zo 22 dec 2024, 10:27
door pa8w
Hoi Walt, inderdaad, klein wereldje...
Die 12.00SW is nog steeds niet weg te denken uit ons assortiment.
Leuk je hier weer te ontmoeten.

Groetjes
Wil

Re: En nog een nieuw oudje...

Geplaatst: zo 22 dec 2024, 10:38
door hardbats
Welkom wil!

Re: En nog een nieuw oudje...

Geplaatst: ma 23 dec 2024, 8:11
door Shadow
Welkom!