2A3 buizen monoblok
Geplaatst: wo 11 dec 2024, 15:20
Wegens tijdgebrek bied ik 2 zelfbouw monoblokken aan van Ampdesign uit Duitsland aan, gebouwd door iemand anders.
Ik was van plan deze op te waarderen en in een andere behuizing te maken, maar daar is het nooit van gekomen.
Buizen zijn er ook bij (6SN7EH en 2A3 Gold van Electro-Harmonix).
Ooit gekocht van een ander forum lid voor € 400,-
Forumprijs: € 300,- voor beide monoblokken samen.
Edit: nog wat foto's toegevoegd.
Ik was van plan deze op te waarderen en in een andere behuizing te maken, maar daar is het nooit van gekomen.
Buizen zijn er ook bij (6SN7EH en 2A3 Gold van Electro-Harmonix).
Ooit gekocht van een ander forum lid voor € 400,-
Forumprijs: € 300,- voor beide monoblokken samen.
Edit: nog wat foto's toegevoegd.