Pagina 1 van 1

2A3 buizen monoblok

Geplaatst: wo 11 dec 2024, 15:20
door Teigetje
Wegens tijdgebrek bied ik 2 zelfbouw monoblokken aan van Ampdesign uit Duitsland aan, gebouwd door iemand anders.
Ik was van plan deze op te waarderen en in een andere behuizing te maken, maar daar is het nooit van gekomen.
Buizen zijn er ook bij (6SN7EH en 2A3 Gold van Electro-Harmonix).

Ooit gekocht van een ander forum lid voor € 400,-
Forumprijs: € 300,- voor beide monoblokken samen.

Edit: nog wat foto's toegevoegd.

Re: 2A3 buizen monoblok

Geplaatst: wo 11 dec 2024, 16:06
door Leeuwarden
Wat of wie is AMP Duitsland?

Re: 2A3 buizen monoblok

Geplaatst: wo 11 dec 2024, 17:35
door Teigetje
AMP Duitsland is Ampdesign.de. Zij ontwerpen versterker kits en verkopen onderdelen en buizen.

Re: 2A3 buizen monoblok

Geplaatst: wo 11 dec 2024, 21:38
door RobertD
Wat voor trafo's zitten hierop?

Re: 2A3 buizen monoblok

Geplaatst: vr 13 dec 2024, 14:22
door HH.Scott
ik mis nog een foto vd aansluitingenkant

Re: 2A3 buizen monoblok

Geplaatst: ma 16 dec 2024, 8:55
door Teigetje
RobertD schreef: wo 11 dec 2024, 21:38
Wat voor trafo's zitten hierop?
Ik weet niet welk merk het is, maar het zijn volgens mij redelijk standaard UGT's. Ik was van plan deze te vervangen door exemplaren van Vlaar, maar daar is niets van terecht gekomen. De Vlaartronic UGT's zijn al verkocht, maar de monoblokken zijn er nog...

Re: 2A3 buizen monoblok

Geplaatst: vr 21 feb 2025, 8:39
door edje
Prive mail verstuurd