Pagina 1 van 1

Nog een Douwe op het forum...

Geplaatst: vr 29 nov 2024, 21:34
door DouweH54
Hallo allemaal, Ook ik zal mij even voorstellen. Mijn naam is, zoals gezegd, ook Douwe Ik zag al dat er meerdere Douwe's zijn dus DouweH (de H staat voor Hessel) is wel zo makkelijk. 54 staat voor mijn geboorte jaar dus ja ik ben al wat ouder.

Ik woon in Amsterdam en heb mijn werkzame leven in de electronica gewerkt als reparatie en onderhoudstechnicus. Ik heb in 1979 met goed gevolg mijn opleiding aan de ETS afgesloten en daarna nog meerdere cursussen gevolgd op audio en video terrein maar ook gevaarlijke stoffen opslag en NEN 3140.

Ik heb vroeger meerdere versterkers en speakerboxen gebouwd en ben nog steeds geïnteresseerd om daar weer mee aan de gang te gaan.
Ik ben in het bezit van de basis meetapparatuur zoals een multimeter, scoop, voeding en diverse signaalgeneratoren. Ook en PC en Lap Top ontbreken niet. Ik spreek, Nederlands, Fries, Engels, (caraibisch) Spaans en wat Duits.
Ik blijf nog steeds leren en wil ook anderen graag helpen.

Re: Nog een Douwe op het forum...

Geplaatst: za 30 nov 2024, 0:06
door Kappa7
Dag ook Douwe, welkom op het forum.

Re: Nog een Douwe op het forum...

Geplaatst: za 30 nov 2024, 7:12
door Barry2001
Welkom Douwe!

Re: Nog een Douwe op het forum...

Geplaatst: za 30 nov 2024, 7:18
door Shadow
Welkom!

Re: Nog een Douwe op het forum...

Geplaatst: za 30 nov 2024, 8:09
door Walt
Welkom Douwe!

Re: Nog een Douwe op het forum...

Geplaatst: za 30 nov 2024, 8:41
door hardbats
Welke douwe!

Re: Nog een Douwe op het forum...

Geplaatst: za 30 nov 2024, 11:39
door douwebakker
Welkom naamgenoot.
Douwe Bakker

Re: Nog een Douwe op het forum...

Geplaatst: za 30 nov 2024, 12:21
door ray5150
En namens mij ook welkom.

Re: Nog een Douwe op het forum...

Geplaatst: do 01 mei 2025, 12:27
door Douwe84
Welkom!

Re: Nog een Douwe op het forum...

Geplaatst: do 01 mei 2025, 15:16
door Shadow
Welkom!

Re: Nog een Douwe op het forum...

Geplaatst: do 01 mei 2025, 20:01
door ray5150
De beste man is hier al bijna een half jaar niet meer geweest ?

Re: Nog een Douwe op het forum...

Geplaatst: do 01 mei 2025, 21:04
door Shadow
Geeft niks, Alzheimer light, ik had ook al gereageerd zag ik :-"

Re: Nog een Douwe op het forum...

Geplaatst: do 01 mei 2025, 21:53
door hannesie
:rofl: :rofl: :rock: :rock: