Pagina 1 van 1

Lii-Audio W12 4 stuks

Geplaatst: wo 13 nov 2024, 20:35
door hardbats
Te koop aangeboden:

4 stuks Lii-Audio (Lii-Song) W-12
De kleinste woofer in de Lii-Audio lijn. De 12 inch.
Ontworpen naar de zeer goede W-15 (15inch).

De woofer zijn nieuw en nog nooit in een baffle geplaatst.
Zijn op dit moment niet nieuw te koop in europa, dit is de enige set.
Wegens wijziging van mijn plannen zijn ze te kopen.

Technical Data:


Related power – Maximum power: 100W – 150W

Nominal Inpendance Z: 8+8 Ohm

Fs: 35.36Hz

Qms: 5.529

Vas: 473 L

Cms: 0.199 mm/N

Mms: 64.3 g

Xmax: 15 mm(peak)

Xmech: 20 mm(peak)

Sd: 510.71 sqcm

Qes: 0.802

Qts: 0.700

Re: 7.60 ohm

Sensitiviry (2.83V / 1m): 93 .6dB (single coil)



Vraagprijs forum: €800
Nieuwprijs: $1116 ex verzenden en btw (niet te koop in europa)
Alleen op te halen.

Zie ook mijn andere advertentie voor de Top-of-the-line fullrange van Lii-Audio.
20241113_203324.jpg
20241113_203337.jpg

Re: Lii-Audio W12 4 stuks

Geplaatst: vr 22 nov 2024, 20:47
door hardbats
Prijsdrop: €800

Re: Lii-Audio W12 4 Stück

Geplaatst: za 30 nov 2024, 17:25
door Klaus-Audio
Hallo, ik wil graag 4 stuks Lii W12 kopen of niet in Duitsland bezorgen. Waar woon je in Nederland? Ik woon in de omgeving van Duisburg.

Re: Lii-Audio W12 4 stuks

Geplaatst: za 30 nov 2024, 17:37
door hardbats
Ze liggen in Etten-Leur, naast Breda. Ik verzend ze liever niet.

Re: Lii-Audio W12 4 stuks

Geplaatst: za 30 nov 2024, 19:13
door Leeuwarden
Ik begrijp dat niet willen verzenden nooit niet zo goed, maar daar staat tegenover dat het nog geen twee uren rijden is. De -verzending- vanuit China duurde hoogstwaarschijnlijk langer…

Re: Lii-Audio W12 4 stuks

Geplaatst: za 30 nov 2024, 20:16
door Shadow
Dat kan alleen super goed verpakt en dan nog komen ze regelmatig beschadigd aan, daar is een topic over hier zelfs...

Re: Lii-Audio W12 4 stuks

Geplaatst: za 30 nov 2024, 20:25
door Leeuwarden
Het gaat (heel veel) vaker goed dan fout.

Re: Lii-Audio W12 4 stuks

Geplaatst: wo 11 dec 2024, 9:44
door Klaus-Audio
Hallo,
Sorry dat ik nu pas contact met u opneem, ik heb het momenteel erg druk op mijn werk. Jaarlijkse financiële overzichten
Ik ga geen 12" speakers kopen
Omdat ik het systeem om optische redenen niet aan mijn vrouw kon opleggen.
Ik ben nu op zoek naar 2 LiiW15.
Je moet gewoon bereid zijn een compromis te sluiten.
Allereerst bedankt voor uw geduld

Re: Lii-Audio W12 4 stuks

Geplaatst: wo 11 dec 2024, 11:35
door hardbats
Die heb ik eventueel ook te koop. Als u mij een persoonlijk bericht stuurt kunnen we het daar over hebben.

Re: Lii-Audio W12 4 Stück

Geplaatst: wo 11 dec 2024, 17:47
door Klaus-Audio
ja das ist gut, welche Preisvorstellung haben Sie. Ich schätze aber das ich erst im Januar die W15 holen könnte.

Re: Lii-Audio W12 4 stuks

Geplaatst: ma 06 jan 2025, 11:01
door hardbats
Verkocht