Pagina 1 van 1

Opruiming luidsprekers

Geplaatst: wo 06 nov 2024, 14:20
door OWC
Deze speakers zijn inmiddels over omdat een aantal projecten veranderd zijn.

Ze zijn allemaal zo goed als nieuw, nooit gebruikt, enkel om impedantie te meten.

2 x Dayton RST28A-4 reference series tweeter, demodulatie ring, lage vervorming, 55 euro per paar.
2 x Vifa DX25TG05-04 tweeters, muzikale klassieker met lage Fs en lage vervorming, 45 euro per paar
2 x SB Acoustics SB12PACR25-4, midwoofer met 5mm xmax (geverifieerd), 40 euro per paar
2 x Dayton RS125P-8 reference series, papieren versie, 75 euro per paar
2 x XT25 Ring dome tweeter, leuke high-end looks, presteren gelijk met Vifa/Tymphany, 25 euro per paar

Combineren uiteraard mogelijk.

Kosten excl verzendkosten, risico en kosten koper.

Reacties graag via PB niet via dit topic!!

Re: Opruiming luidsprekers

Geplaatst: za 09 nov 2024, 16:31
door OWC
SB woofertjes en Vifa tweeters zijn verkocht.

Re: Opruiming luidsprekers

Geplaatst: ma 11 nov 2024, 15:52
door OWC
Prijs aanpassing voor ZBA forumleden

2 x Dayton RS125P-8, 70 euro per paar
2 x Dayton RST28A-4 , 50 euro per paar
2 x XT25 Ring dome tweeter, 20 euro per paar

Re: Opruiming luidsprekers

Geplaatst: wo 20 nov 2024, 16:28
door OWC
Sinterklaas aanbieding: 125 euro ex verzendkosten voor alle resterende drivertjes samen.

Re: Opruiming luidsprekers

Geplaatst: wo 20 nov 2024, 17:57
door ds23man
Hoeveel pepernoten zijn dat? :lol:

Re: Opruiming luidsprekers

Geplaatst: do 21 nov 2024, 15:17
door OWC
RS125 woofertjes verkocht.

De tweeters zijn nog te koop.

Re: Opruiming luidsprekers

Geplaatst: za 23 nov 2024, 18:15
door OWC
XT25 tweeters verkocht

RST28A tweeters nog te koop voor 50 euro per paar ex verzendkosten risico koper.
Berichten graag via PB, niet hier.

Buitengewoon koopje

Re: Opruiming luidsprekers

Geplaatst: za 30 nov 2024, 22:51
door OWC
Kerst en Sint bump (hoewel ik weet niet of 5 dec nog gaat lukken), 45 euro voor paar RST28A excl verzendkosten