Nieuwe rookie
Geplaatst: di 29 okt 2024, 13:39
Beste forum mensen,
In ieder geval bedankt voor de acceptatie op jullie forum.
Ik heet Arthur Mulder en ben plikspinternieuw en in jullie gebied een rookie.
Ben 72 jaar en ben nog steeds getrouwd met mijn vrouw al 48 jaar.
Ben geen audiofiel maar luister wel graag naar muziek over een heel breed scala.
Ik ben al heel lang in het bezit van een Squeezebox classic die in mijn garage staat en staat aan gesloten op de audio versterker.
Maar.........aangezien de Mysqueezebox server er uit ligt kon ik dus geen muziek meer draaien alleen vanaf mijn eigen NAS.
Maar ik luister ook graag naar radio zenders en dat gaat nu even niet meer.
Het blijkt dat er een andere server voor in de plaats is gekomen.
De Lyrion Music Server.
Maar hoe benader ik deze of moet ik eerst iets updaten??????
Is er iemand die mij kan voor zien van info of hulp o.i.d.
Zou er heel dankbaar voor zijn.
Arthur
In ieder geval bedankt voor de acceptatie op jullie forum.
Ik heet Arthur Mulder en ben plikspinternieuw en in jullie gebied een rookie.
Ben 72 jaar en ben nog steeds getrouwd met mijn vrouw al 48 jaar.
Ben geen audiofiel maar luister wel graag naar muziek over een heel breed scala.
Ik ben al heel lang in het bezit van een Squeezebox classic die in mijn garage staat en staat aan gesloten op de audio versterker.
Maar.........aangezien de Mysqueezebox server er uit ligt kon ik dus geen muziek meer draaien alleen vanaf mijn eigen NAS.
Maar ik luister ook graag naar radio zenders en dat gaat nu even niet meer.
Het blijkt dat er een andere server voor in de plaats is gekomen.
De Lyrion Music Server.
Maar hoe benader ik deze of moet ik eerst iets updaten??????
Is er iemand die mij kan voor zien van info of hulp o.i.d.
Zou er heel dankbaar voor zijn.
Arthur