Lege kast
Geplaatst: do 17 okt 2024, 9:37
Kan iemand hier nog wat mee? Een lege kast van een voormalige Philips mono versterker uit de jaren zeventig. Helemaal van metaal. Nieuw frontplaatje en een zwart gespoten kap en hij kan weer helemaal mee. Gratis afhalen of tegen verzendkosten