Pagina 1 van 1

Lege kast

Geplaatst: do 17 okt 2024, 9:37
door Pcdg
IMG_20241017_093220.jpg
Kan iemand hier nog wat mee? Een lege kast van een voormalige Philips mono versterker uit de jaren zeventig. Helemaal van metaal. Nieuw frontplaatje en een zwart gespoten kap en hij kan weer helemaal mee. Gratis afhalen of tegen verzendkosten

Re: Lege kast

Geplaatst: do 17 okt 2024, 9:38
door Pcdg
De voedingstrafo die nog net zichtbaar is gaat er wel uit :sure:

Re: Lege kast

Geplaatst: zo 20 okt 2024, 15:31
door Pcdg
Oh ja, hij is verkocht:-)