Is het nog verstandig om een 47labs 4716 + 4715 cdspeler / dac set aan te schaffen? Ivm leeftijd.
Welk type loopwerk is er in deze spelers gebruikt?
Aanschaf 47labs 4716 + 4715 dac
Moderator: Beheerdersteam
-
JanMartine
- Berichten: 36
- Lid geworden op: zo 10 dec 2017, 11:18
Re: Aanschaf 47labs 4716 + 4715 dac
Waren dat geen Sanyo loopwerkjes?
Een oude Boombox voor onderdelen is vast nog te vinden.
Werden de loopwerken van Sanyo wel vaker gebruikt in cd-spelers van het duurdere segment
Een oude Boombox voor onderdelen is vast nog te vinden.
Werden de loopwerken van Sanyo wel vaker gebruikt in cd-spelers van het duurdere segment
Re: Aanschaf 47labs 4716 + 4715 dac
ik heb ooit zo'n shiga gebouwd, er zit een sanyo sf p101 loopwerk in, de 16 pins versie geloof ik. Eenvoudig aan te komen en cheap as chips (tientje).
En inderdaad, ze zaten in heel veel ook dure apparaten, inclusief een McIntosh 'transport' van 10 kiloeuri.
Dus onvervalste 'high end' dat loopwerk
En inderdaad, ze zaten in heel veel ook dure apparaten, inclusief een McIntosh 'transport' van 10 kiloeuri.
Dus onvervalste 'high end' dat loopwerk
