Pagina 1 van 1

Audi hulp?

Geplaatst: za 28 sep 2024, 21:19
door Roeloftenhoff
Hallo iedereen.
Ik zit met een uitdaging. Ik bezit een Audi a4 b8. Nu wil ik hier graag een subwoofer inbouwen. Deze heeft een af fabriek subwoofer. Kan ik deze draden aansluiten op de hight input van mijn versterker zodat ik mn jbl sub kan laten draaien? Of moet er dan wel een high low filter tussen?
Gr Roelof

Re: Audi hulp?

Geplaatst: za 28 sep 2024, 21:41
door Henkjan
Hoi Roelof, welkom hier

mijn eerste reactie is: lijkt me logisch zo, en zou hopen dat dan er ook gefilterd is door het Audi systeem. maar zeker weten doe ik dat niet

Re: Audi hulp?

Geplaatst: za 28 sep 2024, 22:00
door hardbats
Als je de kabels van de sub aansluit op de high input van de versterker moet het goed komen. Veel vermogen gaat er ook niet naar die subwoofer uit het fabrieks systeem, neem aan dat je b&o er in hebt?

Re: Audi hulp?

Geplaatst: zo 29 sep 2024, 5:37
door Roeloftenhoff
Dank!
Dit idee kreeg ik ook al, maar ik las ergens iets over die high low filter wat mij deed twijfelen.
Nee helaas geen b&o. Standaard systeem, wel de uitgebreide met sub en center speaker