Zba Ca versie 1.
Geplaatst: do 05 sep 2024, 11:05
Met toch wel wat pijn in het hart, wil ik echt het een en ander gaan opruimen.
Dus bij deze komt ook mijn Zba Ca versterker beschikbaar. Hij speelt nog steeds erg fraai.
Hij mag hier in de regio Enkhuizen, beluisterd worden onder het genot van een kopje koffie.
Mocht de luistersessie goed bevallen, mag de versterker hier het pand verlaten voor 200 euro.
Eventueel heb ik ook nog een nieuw zwart front beschikbaar.
Verzending is eventueel ook bespreekbaar, maar op risico van de koper.
Er is een een klein topic over een deel van de bouw: viewtopic.php?t=29895
Dus bij deze komt ook mijn Zba Ca versterker beschikbaar. Hij speelt nog steeds erg fraai.
Hij mag hier in de regio Enkhuizen, beluisterd worden onder het genot van een kopje koffie.
Mocht de luistersessie goed bevallen, mag de versterker hier het pand verlaten voor 200 euro.
Eventueel heb ik ook nog een nieuw zwart front beschikbaar.
Verzending is eventueel ook bespreekbaar, maar op risico van de koper.
Er is een een klein topic over een deel van de bouw: viewtopic.php?t=29895