Pagina 1 van 1

Pro-ject RPM4 platenspeler

Geplaatst: ma 05 aug 2024, 10:52
door daniel
Pro-ject RPM4 platenspeler
Met Ortofon 2M Blue element

In zeer goede staat, hooguit een beetje stoffig. Deze speler is net een stap beter dan de instappers van Pro-Ject.

Het element heeft ca 200uur gespeeld en kan dus nog heel wat uren mee.

Inclusief stofkap, handleiding en kurken mat

Zonder verpakking, daarom bij voorkeur afhalen in Eindhoven.

300 euro of een goed tegenvoorstel.
20240802_105403.jpg
20240802_105429.jpg
20240802_105448.jpg
20240802_105502.jpg

Re: Pro-ject RPM4 platenspeler

Geplaatst: ma 05 aug 2024, 18:53
door dre
Dat is een heel leuke tafel. 8)

Re: Pro-ject RPM4 platenspeler

Geplaatst: ma 12 aug 2024, 20:48
door daniel
gereserveerd

Re: Pro-ject RPM4 platenspeler

Geplaatst: do 15 aug 2024, 19:30
door daniel
En verkocht