Pro-ject RPM4 platenspeler
Geplaatst: ma 05 aug 2024, 10:52
Pro-ject RPM4 platenspeler
Met Ortofon 2M Blue element
In zeer goede staat, hooguit een beetje stoffig. Deze speler is net een stap beter dan de instappers van Pro-Ject.
Het element heeft ca 200uur gespeeld en kan dus nog heel wat uren mee.
Inclusief stofkap, handleiding en kurken mat
Zonder verpakking, daarom bij voorkeur afhalen in Eindhoven.
300 euro of een goed tegenvoorstel.
Met Ortofon 2M Blue element
In zeer goede staat, hooguit een beetje stoffig. Deze speler is net een stap beter dan de instappers van Pro-Ject.
Het element heeft ca 200uur gespeeld en kan dus nog heel wat uren mee.
Inclusief stofkap, handleiding en kurken mat
Zonder verpakking, daarom bij voorkeur afhalen in Eindhoven.
300 euro of een goed tegenvoorstel.