Svetlana 6n1-P
Geplaatst: vr 21 jun 2024, 17:04
is voor deze versterker, de Nishiki ontworpen door Wim de Haan
Hij klinkt nu al prachtig met chinese 6n1 buisjes maar ik zou graag de Svetlana versie proberen
Wie heeft die nog liggen of weet een betrouwbaar adres om ze te kopen?
Hij klinkt nu al prachtig met chinese 6n1 buisjes maar ik zou graag de Svetlana versie proberen
Wie heeft die nog liggen of weet een betrouwbaar adres om ze te kopen?