Pagina 1 van 1
te geef: diverse speakerbouw onderdelen
Geplaatst: ma 13 mei 2024, 15:15
door janvol
Ik heb verschillende speakers gebouwd en ben er nu minder actief mee bezig.
Vandaar dat ik spullen over heb:
mkp/mkt condensatoren, elco's, spoelen.
ook nog diverse jaargangen K&T en HH
Kirchner meetapparatuur.
Als er iemand in de buurt van Tilburg interesse heeft, mogen ze worden opgehaald.
Re: te geef: diverse speakerbouw onderdelen
Geplaatst: ma 13 mei 2024, 18:12
door Mtraxx
Als je voor onkosten en de moeite wilt versturen heb ik wel belang tegen passende vergoeding
Re: te geef: diverse speakerbouw onderdelen
Geplaatst: di 14 mei 2024, 17:39
door Mtraxx
Ik heb een privé bericht gestuurd mocht je het gemist hebben.
Re: te geef: diverse speakerbouw onderdelen
Geplaatst: di 14 mei 2024, 18:03
door FR_Aad
Misschien kunnen we een ZBA estafette transport opzetten??
Wie is er af en toe in de buurt van Tilburg?
(Nee niet Joris

)
Re: te geef: diverse speakerbouw onderdelen
Geplaatst: di 14 mei 2024, 18:26
door Mtraxx
Ah ik begrijp een ritje naar het noorden? hahaha welkom hoor
Re: te geef: diverse speakerbouw onderdelen
Geplaatst: vr 17 mei 2024, 19:21
door molekuul
FR_Aad schreef: ↑di 14 mei 2024, 18:03
Misschien kunnen we een ZBA estafette transport opzetten??
Wie is er af en toe in de buurt van Tilburg?
(Nee niet Joris

)
Ik rijd regelmatig vanuit Goirle naar Hilversum. Dat is halfweg naar het noorden
Re: te geef: diverse speakerbouw onderdelen
Geplaatst: zo 19 mei 2024, 19:41
door Mtraxx
Tis inmiddels geregeld

Re: te geef: diverse speakerbouw onderdelen
Geplaatst: zo 19 mei 2024, 21:36
door FR_Aad
Top!
Re: te geef: diverse speakerbouw onderdelen
Geplaatst: ma 20 mei 2024, 7:41
door Walt
Ga je alles zelf gebruiken, of nog wat doorverkopen?
Re: te geef: diverse speakerbouw onderdelen
Geplaatst: ma 20 mei 2024, 11:58
door Mtraxx
Als nog hierbij Jan bedankt voor het gunnen van de spullen. Leuk gesprek over de hobby gehad en hoe mooi om te horen dat het hart er nog vol van is ondanks afbouwen hobby. De filter onderdelen gaan zeker goed van pas komen. De meesten hier zullen wel de bekende grabbelton aan spullen hebben. Van de K&T's en HH zijn een aantal ontbrekende aan mijn eigen collectie toegevoegd en andere complete jaargangen ga ik aan mede forum lid geven welke ze nog nooit gehad heeft. Alles uitzoekende ben ik ook nog dubbele exemplaren tegen gekomen welke ik t.z.t. ter ruil of overname beschikbaar wil maken (ja ik mis er ook nog een aantal

).