Pagina 1 van 1

Kleine simpele versterker

Geplaatst: di 30 apr 2024, 8:57
door Walt
Ik zoek een simpel, goedkoop buizenversterkertje, een paar watt vermogen is al genoeg, is om een setje 8 inch coax vintage speakertjes aan te sturen. Prijs indicatie onder 150 euro. Hij moet veilig en betrouwbaar zijn, zonder opvallende ruis etc. Kant en klaar, dus plug en play, mag zelfbouw zijn, er moet direct een cd speler op aan kunnen worden gesloten, dus met volume regelaar.

Re: Kleine simpele buizenversterker

Geplaatst: wo 01 mei 2024, 13:08
door Fredvandam
Hoi Walt,

Ik heb deze nog: viewtopic.php?t=20044

Fred

Re: Kleine simpele buizenversterker

Geplaatst: wo 01 mei 2024, 17:08
door Walt
De laatste reacties in dat topic lijken erop te duiden dat er nog ruis problemen mee waren, ik zoek een goed werkend exemplaar, kan zelf problemen niet verhelpen wegens te beperkte kennis.

Re: Kleine simpele versterker

Geplaatst: di 14 mei 2024, 19:28
door Walt
Mag ook een klasse AB etc zijn.

Re: Kleine simpele versterker

Geplaatst: zo 26 mei 2024, 9:59
door Walt
Kick.

Re: Kleine simpele versterker

Geplaatst: zo 26 mei 2024, 10:50
door Barry2001
Houdt eens Aurexx Crystal One in de gaten, die
worden nog wel eens aangeboden. Paar Watt, niet duur, goede UGT’s gewoon een goede versterker. Heb er zelf nog wel 1 staan maar wil die nog even zelf bewaren.

Re: Kleine simpele versterker

Geplaatst: zo 26 mei 2024, 11:03
door Walt
Die zou perfect zijn inderdaad, die verkocht Roland toendertijd. Paar watt is voldoende hier. Mocht je die van jou toch willen verkopen hoor ik het graag.

Re: Kleine simpele versterker

Geplaatst: ma 03 jun 2024, 11:21
door bebe66
Ik heb nog een zelfbouw Aurexx Crystal One staan, al jaren niet gebruikt en wil er wel afscheid van nemen.

Re: Kleine simpele versterker

Geplaatst: ma 03 jun 2024, 21:07
door FR_Aad
Die zijn lief :rock:

Re: Kleine simpele versterker

Geplaatst: ma 03 jun 2024, 21:19
door Pjotr
Ja, 3 wattjes of zo. Echt precies wat Walt zoekt!

Re: Kleine simpele versterker

Geplaatst: wo 05 jun 2024, 18:44
door Walt
pb gestuurd, die Aurexx klinkt wel interessant inderdaad.

Re: Kleine simpele versterker

Geplaatst: wo 12 jun 2024, 21:25
door Walt
Inmiddels staat de Aurexx hier, dus topic kan op slot.