Pagina 1 van 1

Stel mezelf voor: rvdh86

Geplaatst: za 27 apr 2024, 20:24
door rvdh86
Hi,

Via deze weg wil ik mezelf even kort voorstellen:
Ron, 38 jaar en woonachtig in de regio Den Bosch.
Na 14 jaar geleden zelfbouw speakers gemaakt te hebben van Speakerland; de Scan Speak Event speakers wil ik graag de draad weer oppakken met elektronica.
Afgelopen week de K4003 2x30 watt versterker van Velleman gebouwd op een plankje, welke ik nog mooi moet afwerken, inbouwen etc, om deze bijv. zo nu en dan in de tuin te kunnen gebruiken.
Mijn doel is om voor de scan speak speakers een buizen versterker te maken en wil hier op het forum informatie opdoen en delen.

Re: Stel mezelf voor: rvdh86

Geplaatst: za 27 apr 2024, 22:35
door Barry2001
Welkom Ron.

Re: Stel mezelf voor: rvdh86

Geplaatst: za 27 apr 2024, 22:36
door Henkjan
welkom Ron!

ps: we zijn dol op foto's
:foto:

Re: Stel mezelf voor: rvdh86

Geplaatst: zo 28 apr 2024, 16:33
door rvdh86
Dank, zie bijlage voor t gemaakt versterkertje.
De scanspeaks volgen later.
Beneden heb ik nog een mission boekenpaksetje staan aan de PM7003 en SA7003 van Marantz aangesloten
Ga binnenkort nog even kijken om een passende behuizing te maken er voor.

Re: Stel mezelf voor: rvdh86

Geplaatst: di 30 apr 2024, 10:56
door Douwe84
Welkom :)