Stel mezelf voor: rvdh86
Geplaatst: za 27 apr 2024, 20:24
Hi,
Via deze weg wil ik mezelf even kort voorstellen:
Ron, 38 jaar en woonachtig in de regio Den Bosch.
Na 14 jaar geleden zelfbouw speakers gemaakt te hebben van Speakerland; de Scan Speak Event speakers wil ik graag de draad weer oppakken met elektronica.
Afgelopen week de K4003 2x30 watt versterker van Velleman gebouwd op een plankje, welke ik nog mooi moet afwerken, inbouwen etc, om deze bijv. zo nu en dan in de tuin te kunnen gebruiken.
Mijn doel is om voor de scan speak speakers een buizen versterker te maken en wil hier op het forum informatie opdoen en delen.
Via deze weg wil ik mezelf even kort voorstellen:
Ron, 38 jaar en woonachtig in de regio Den Bosch.
Na 14 jaar geleden zelfbouw speakers gemaakt te hebben van Speakerland; de Scan Speak Event speakers wil ik graag de draad weer oppakken met elektronica.
Afgelopen week de K4003 2x30 watt versterker van Velleman gebouwd op een plankje, welke ik nog mooi moet afwerken, inbouwen etc, om deze bijv. zo nu en dan in de tuin te kunnen gebruiken.
Mijn doel is om voor de scan speak speakers een buizen versterker te maken en wil hier op het forum informatie opdoen en delen.