Pagina 1 van 1

Squeezebox touch

Geplaatst: do 21 mar 2024, 13:11
door cool
Gebruik deze al een poosje alleen als klok. Maar ook dat werkt niet meer sinds Logitech gestopt is met de service. Inclusief niet kleverige afstand bediening en originele voeding. Voor een wat beter zicht op het display een pootje op de achterkant gemaakt. €50.
IMG_20240321_124622.jpg
IMG_20240321_124956.jpg
IMG_20240321_130401.jpg

Re: Squeezebox touch

Geplaatst: do 21 mar 2024, 20:03
door cool
Verkocht