Pagina 1 van 1

Inspelen caps op de signaalgenerator

Geplaatst: di 19 dec 2006, 12:32
door D.A.R.R.Y.L.
Wie heeft dit wel eens geprobeerd en is het nuttig om ze in te spelen via deze wijze (er vanuit gaande dat je gelooft in ingespeelde caps)?

Geplaatst: di 19 dec 2006, 13:17
door Henkjan
lijkt me een prima manier, zo speel ik de units ook in. moet je wel ook een weerstand van 4 à 8 ohm er achter zetten natuurlijk

Geplaatst: wo 20 dec 2006, 10:39
door D.A.R.R.Y.L.
Om een belasting te genereren zeker?
Hoelang laat jij ze inspelen op deze wijze?
Kun je twee caps tegelijk doen door ze parallel aan te sturen?

Geplaatst: wo 20 dec 2006, 12:52
door Henkjan
caps speel ik eigenlijk niet in, en speaker ook alleen maar als ik er aan ga meten... maar als ik het zou doen dan zou ik het zo doen. en ja, meerdere parallel lijkt me prima kunnen, roze ruis erop en morgen terugkomen :)

nu ik er over denk, misschien is een speaker die je hebt liggen ook wel handig, dan weet je tenminste dat t nivo een beetje normaal is (en hoor je dat je nog bezig bent, kan je ze niet vergeten)