Pagina 1 van 1

Gratis: Chinese Hoofdtelefoonversterker Beyerdynamic A20 clone

Geplaatst: za 16 mar 2024, 19:09
door batavus
Gratis. Ik heb een input losgesoldeerd waar de dac zat. Die moet je nog even vastsolderen.

Foto’s spreken voor zich. Geen slecht ding, redelijk bass heavy volgens mijn geheugen.

Mag gratis opgehaald worden in Driebergen!

Mvg, Batavus.
IMG_6438.jpeg
IMG_6437.jpeg
IMG_6439.jpeg
IMG_6440.jpeg

Re: Gratis: Chinese Hoofdtelefoonversterker Beyerdynamic A20 clone

Geplaatst: zo 17 mar 2024, 8:50
door Pecot
Hoi Batavus,

ik heb je een PM gestuurd.

Re: Gratis: Chinese Hoofdtelefoonversterker Beyerdynamic A20 clone

Geplaatst: zo 17 mar 2024, 9:03
door batavus
Deze is vergeven, mag een slotje op.